miercuri, 15 august 2018

Miercurea fara cuvinte (154) -
Flori de Sfanta Maria!

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Va ofer o 'florala' asortata acestei sarbatori:




 












Update: Ii multumesc din suflet Nataliei pentru aceasta frumusete!








Sa aveti o zi superba de Sfanta Maria!

Happy WW!



 
MFC (153)


29 de comentarii:

  1. O mare de flori.
    Ai ce stropi... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😃 Bine ca exista! O adevarata desfatare sa le stropesti, mai ales cand e cald! 😃
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Superbe flori, ca pentru o zi de mare sărbătoare!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am spus ca inca e vara, flori peste tot si mi-am creat un reflex sa le pastrez imaginea. Ca la jocurile noastre mereu trebuie ceva frumos!
      Happy WW, draga Zina! O zi excelenta!

      Ștergere
  3. Adevărată sărbătoare în fotografiile tale.
    O zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am adus si eu un mic omagiu floral acestei frumoase Sarbatori!
      O zi superba, draga Potecuta! Happy WW!

      Ștergere
  4. Cu asemenea imagini minunate, dupa ce ti le intiparesti pe retina, daca inchizi ochii si te relaxezi, ai impresia ca ai intrat intr-o gradinaaaaa <3!!!
    iti multumesc pentru marea de flori.

    pupici cu drag si happy WW!!! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, draga Rux.
      Mi-am spus ca sunt cumva inspirationale si vorba ta, relaxante.
      O seara minunata si Happy WW! Pupici!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase toate! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi! Daca este Sarbatoare, flori sa fie!
      Ca asa este frumos si vesel!
      Happy WW!

      Ștergere
  6. O gradina de sarbatoare.
    Ave Maria! >:D<

    O zi frumoasa in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Sa ne incante privirile
      Chiar, ar fi meritat si melodia! Poate fac o completare.

      Seara frumoasa, draga Nima!

      Ștergere
  7. Nici că se putea o alegere mai potrivită pentru o astfel de zi!
    O minivacanță plină de culoare și voie bună

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori si culori sarbatoresti!
      Multumesc de urare. La fel si voua!
      Toate cele frumoase si senine!

      Ștergere
  8. Florile zambesc Soarelui, si tie prin obiectiv. :)
    Colorate, parfumate, catifelate!
    Happy WW, Suzana draga!
    Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parfumate mai putin, dar colorate si catifelate din plin!
      Chiar daca nu se vede mai deloc cand ai soarele in fata, imi place sa vad ce iese. Si uneori chiar iese... :D
      Happy Joi, Diana draga! Pupici!

      Ștergere
  9. ce flori frumoase ai ales, Suzana draga. MInunate forme si culori.
    La multi ani Mariilor!
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La o astfel de mare Sarbatoare, ce puteam sa aleg?
      Imi pare bine ca ti-au placut!
      Sper ca ziua ti-a fost excelenta! Pupici si Happy Joi!

      Ștergere
  10. O adevarata bucurie respira prin toate florile pe care le-ai posta
    Minunate,senine,inmiresmate,ne amintesc ca in natura e multa frumusete,pe care doresc sa ne-o daruiasca si noua,oamenilor!
    Fiind mare sarbatoare,te invit sa asculti Ave Maria,in interpretare Mariei
    Callas!
    https://www.youtube.com/watch?v=qz4JfHlt3K4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, draga Natalia pentru link. L-am inclus in postare, pentru ca este o minune!
      Aceste minuni ale naturii chiar sunt o dovada ca Natura-Divina ne iubeste. Iar noi ar trebui sa avem grija de ea cu mai mult sarg...
      Numai zile bune si frumoase, pline de realizari dragi!
      <3

      Ștergere
  11. O simfonie de culori,îmi plac toate!
    Zi senină îți doresc,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ton cu frumusetea si semnificatia zilei!
      Multumesc mult, draga Elena pentru urare.
      Ti-o intorc inzecit!
      Pupici si numai bine la tine!

      Ștergere
  12. O adevărată încântare pentru ochi, dar mai ales pentru suflet! Indiferent de zi, să vezi asemenea minunății, chiar și numai în fotografii, îți schimbă imediat dispoziția :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect de acord cu tine! Sunt imagini care ridica tonusul incredibil. Imaginile florale fac parte din aceasta categorie.
      Bineinteles, pe langa alte imagini din natura!
      Bine te-am regasit, Izabella! Numai zile frumoase sa ai!

      Ștergere
  13. Nu prea am înțeles pentru ce îi mulțumești Nataliei,hi,hi,dar voiam să te întreb dacă aceste minunate flori sunt din grădina ta.
    Frumos omagiu adus Sfintei Marii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am multumit pentru link. Se asorteaza perfect cu postarea.
      Si nu, florile nu sunt din gradina mea din... balcon! :D
      Pur si simplu cand imi ies in cale le fac poze. Si acum mi-au priit!
      Asa mi-am spus si eu, ca se vor asorta Sarbatorii!
      Seara placuta sa ai!

      Ștergere
    2. Oh,da,Ave Maria și/sau Maria Callas sunt perfecte pentru o anumită stare.

      Ștergere
    3. Exact! O superba interpretare a unei minuni de muzica!

      Ștergere
  14. Frumoase flori, interesant pisic. E reală imaginea? Că m-am cam contrazis cu Alexul meu. Seară făină să ai, Suzana! 😊

    RăspundețiȘtergere