joi, 23 august 2018

Duzina de cuvinte (181) -
Bilant aparent

Cuvintele duzinii:
poveste, banuiala, presiune, padure, cifre, alb, ploaie, picatura, circuit, traseu, frunzulite, roua.
Tema jocului: Imagine oferita de Eddie:

Sursa imaginii

De cand particip la aceste jocuri, fie ca este vorba de tesaturi de cuvinte sau 
doar imagini, am facut o multime de descoperiri. Nu am o statistica a lor si 
deci nu le pot transpune in cifre sau tematici. Dar banuiala mea este ca nu 
sunt prea departe de adevar daca spun ca de fiecare data a fost cel putin
o idee noua, o picatura de informatie interesanta sau  o poveste surprinzatoare. 
Un traseu cu multe meandre si pe care il simt ca pe un fel de circuit destinat mie,
ce traverseaza o padure deasa, generand  un fel de presiune ciudata. 
O adevarata 'ploaie' de subiecte  sau multi stropi de roua pe frunzulite, cum 
va place abordarea...
Mi-am ales si un fel de simbol al ideii anterioare, poate nu cel mai inspirat,
insa sincer va spun  ca s-a ales aproape singur, asa ca nu am prea avut incotro!
Originalul e auriu pe fond negru, dar poate ca intr-un viitor previzibil al acestei 
vieti o sa invat sa fac poze mai bune...




Uneori insa calmul poate fi indus si de o privire, asa cum simt detaliul din
tablou.

Sau poate de un ecran alb, desi parca m-ar atrage mai mult culori pline
de viata si senin!

Sursa
(Autoare: Carrie Wild)    

Mai este insa ceva de adaugat: nu este vorba numai de cuvinte, imagini si
descoperiri. Ci si de rezonanta intre ele si propriile ganduri. Uneori apare un  
fel de sincron. Nu stiu cum se produce. Insa este cumva viu. Asa cum s-a intamplat
si acum, cu aparenta "Elucubratie" a lui Vero, despre "...traseul sufletului încercuit 
de trup. De trupuri...". O idee pe care o simt reala,  fara dovezi personale palpabile...

Oricum, totul devine din ce in ce mai interesant, desi interesant nu sunt sigura
ca este cuvantul potrivit...  
S-ar asorta mai degraba cu o  nebuloasa realizata cu acuarele, carioci sau creioane! 








Tabelele lui Eddie  sunt la locul lor... Eu am ajuns... dupa inchidere!  




20 de comentarii:

  1. Imi place tesatura de cuvinte! :) Si-mi place "tesatura" argintie cu negru. :) E o combinatie care-mi place taaare mult! Cat despre nebuloasa... Ar trebui sa desenez si eu - poate-mi scot nebuloasa din cap. :)
    Iti doresc sa ai o zi minunata, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Real este auriu cu negru si combinatia este tare eleganta.
      Ce cauta nebuloasa in capul tau? Scoate-o si joaca-te cu ea!
      Multumesc draga Diana, pentru cuvinte si zambetul provocat de ele!
      O seara minunata sa ai si tu! Pupici! <3

      Ștergere
  2. foarte dragut textul tau, Suzana draga. Iti urmaresc de mult evolutia in acest joc de cuvinte si zau ca-mi faci pofta! 😏
    Textul de azi e mai lejer, mai vaporos, mai sprintar. Nu se mai simte greutatea si complexitatea meditativa a textelor anterioare.
    articolul de azi este relaxant si foarte placut.
    Spune-mi te rog, cele 12 cuvibte date trebuiesc folisite in text intr-o anumita ordine sau este indiferent unde vor fi plasate?
    te pup. o zi minunata 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu conteaza ordinea. Iti faci postarile atat de frumos, incat cred ca ar fi minunat sa-i faci o surpriza lui Eddie, dupa vacanta. Duzina a luat o mica pauza, eu scriu 'restantele'! :D
      Dar nici nu conteaza acest fapt. Poti incepe cu ce te inspira!
      Multumesc, draga Carmen, pentru apreciere!
      O seara minunata sa ai! Pupici!

      Ștergere
    2. Bilant cu epilog nebulos :D

      Ștergere
    3. Epilog? In nici un caz! Mi se pare chiar o poteca care cine stie unde poate duce! Poate chiar intr-o nebuloasa! :D

      Ștergere
  3. Îmi place că ești consecventă și chiar nu vrei să ratezi vreo duzină. E normal ca fiecare joc să curgă pe un alt fir, dat de cuvintele alese, cel puțin la mine. 😁
    Negrul cu auriul se potrivesc de minune și-mi pare o combinație eleganță.
    M-am tot lăudat că revin, dar se pare că mă urnesc mult mai greu decât am crezut. 😑
    Seară frumoasă să ai, Suzana dragă! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am spus ca asta mi-am propus, cat e vacanta!😊
      Combinatia de negru cu auriu imi place mult. Am gasit un fel de marker auriu de 5 mmm si se pot face efecte faine cu el. Dar poza initiala este cam vaga.
      Oricum important este sa-ti rezolvi treburile. Nu stiu cum e pe la voi, dar aici e foarte cald. Parca numai fructe as manca. Altceva parca nici nu mai merge!
      Pupici si un weekend placut, Dana draga! <3

      Ștergere
  4. Incitant textul tau,dar si "jocurile"tale sunt frumoase!Am vazut si
    filmuletul...De fapt,ce vrea sa-mi spuna?Ca efectele se pot obtine din orice fel de vopsele?sigur ca da!
    Iti doresc in continuare inspiratie,draga Suzana si zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce am mai postat sunt sunt in general culori acrilice si acuarele. Dar au aparut niste markere gen pensula, tare simpatice. Si au inventat si creioane acuarela. Nici nu stii incotro sa o iei!😊
      Multumesc frumos, draga Natalia! Un final de vara minunat!<3

      Ștergere
  5. :) Ce frumos ai impletit si de aceasta data cuvintele cu imaginile si cu gandurile.. si ca de fiecare data si un filmulet ce ne imbie sa "ne jucam" creativ.

    Calutii din tablou sunt superbi <3.

    Pupici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut tare mult. Niste culori aparte pentru un peisaj cu caluti!
      Iar nebuloasele, chiar au efecte interesante!
      Un final de saptamana frumos - frumos, draga Rux! Pupici!

      Ștergere
  6. Cuvintele au puterea de a induce stari ... dar si de a crea aparente.
    Uneori, in spatele aparentelor, se ascund adevaruri incomode si martutisiri vinovate.
    De aceea literatura e un joc complicat fara reguli precise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Literatura ramane jocul perfect pentru a induce stari speciale si de a oferi adevaruri pentru cine rezoneaza cu ele. Si chiar daca rezonanta nu se produce, poate fi o simpla dantela care bucura ochiul si genereaza inspiratia pentru noi experiente ale celui care citeste! Chiar si asa este foarte mult...

      Numai bine si frumos, Exergy!

      Ștergere
  7. dragele mele cautatoare de imagini noi,Suzana si Diana,vreau sa va sugerez
    sa faceti ceva,ce va va trezi imaginatia si creativitatea:initial luati o coala alba de hartie,format A4,o indoiti pe lat,pe o parte puneti niste pete de culoare(intense),de care vreti,indoiti si presati cu palma cealalta
    parte din foaie,pana se intind culorile,desfaceti si...uimire!rasuciti foaia.si folositi imaginatia sa descoperiti ce e:fluture,floare,liliac,bufnita....Puteti completa,cu creativitate foaia!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca am practicat acest experiment. Cu putin exercitiu, chiar ai putea sa influentezi rezultatul😊 Un singur lucru nu imi place: ca indoi coala. Dar acum mai e si varianta fotografiei si a efectelor conexe!😊 Asa ca e de reincercat!
      Multumesc de idee, draga Natalia! S-a retinut! Un weekend minunat! <3

      Ștergere
  8. ...Poti pune o coala deasupra,fara sa indoi.Poti aseza culori(mai abundente),pe o folie de acetofan si pui alta deasupra !
    Succes !

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu ce are blogger-ul, ca nu m-a lasat sa raspund chiar la comentariul tau!
    Ideea este perfecta si multumesc frumos pentru ea. Am vazut niste utilizari de celofan in alt context, dar cred ca am ceva ce se potriveste: niste plastice un pic mai grosute de la niste casete. Le-am pastrat in caz de... Cred ca le-a venit timpul! 😊😊😊
    Un final de saptamana minunat, draga Natalia!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fain textul! Iar desenul cu nebuloasa este o adevărată provocare pentru cei care vor să încerce așa ceva.
    Numai bine și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar o provocare. O sa o incerc si eu intr-o bresa de timp! :D
      Multumesc mult, draga Alex pentru ganduri! O saptamana frumoasa!

      Ștergere