miercuri, 23 mai 2018

Miercurea fara cuvinte (150) -
Art Safari 2018

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Cateva imagini din expozitia Art Safari. Speram sa vad mai multi artisti 
contemporani, dar sigur vor  mai fi si alte ocazii.

Gheorghe Petrascu

Ion Andreescu

Teodor Rusu

Horia Pastina

Constantin Brancusi

Ion Tuculescu

Roman Cotosman

Mihai Olos

Stefan Luchian

Iosif Iser


Nicolae Tonitza

Octav Bancila

Nicolae Tonitza

Samuel Mützner

Ioana Stanca (tablou tesut)

Mircea Cantor

Marius Bercea

Alexandru Ciucurencu

@@@@@@@@@







@@@@@@@@@




O zi de miercuri cat mai frumoasa!
Happy WW!






MFC (149)









30 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. O alegere rapida, dar foarte frumoasa.
      Sper ca nu s-au modificat prea mult culorile fata de original! :)
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  2. Degeaba! Operele clasice au un farmec al lor, pe care cele moderne nu îl pot egala. Plimbarea prin expoziție a fost foarte plăcută. Mulțumesc, dragă Suzana!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca mereu va fi asa. Oricum, prima data cand am fost la aceasta expozitie, era mult mai complexa fata de acum. Cu mult mai multi artisti autohtoni, din toata tara. Nu stiu ce s-a schimbat intre timp, sigur 'regizorul'! Mi-a placut revederea cu tablourile clasice, dar in rest am fost cam dezamagita...
      Cu placere, Zina draga!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Superbă alegere,îmi este greu să aleg,toate îmi plac!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,dragă Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca iti plac! Si din fericire nu e nevoie sa alegi nimic. Bucura-te de imagini!
      Happy WW, draga Elena! Pupici!

      Ștergere
  4. Luchian si Tonitza ...
    Daca pleci în safari sa nu uiti plasa sa nu te pape tantarii!😅
    Unde este Piaţa George Enescu? Pe vremea mea nu era o asa piata! Sau era? Nu imi mai amintesc!
    O zi la superlativ, draga Suzana!
    Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de atentionare! O sa fiu atenta la acest mic detaliu! 😅
      Piata Enescu este in fata Ateneului. Spre rusinea mea nu stiu exact cand a capatat acest nume!
      Este placut sa vezi cateva tablouri celebre din cand in cand...
      O seara placuta, Ella draga! Pupici!😘😘😘

      Ștergere
  5. Hello dear Suzana!
    Such impressive painting and great exhibition!
    Lovely video you share with us!
    Your picture with the cute kittens are stunning!
    Thank you for sharing! Have a happy day! Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A beautiful exhibition,indeed! With famous Romanian painters! Two practical and interesting techniques! I loved them! And the small kittens were so cute!
      Thank you, dear Dimi!
      Wishing you a lovely evening! Hugs!

      Ștergere
  6. Tare bine mi-a prins plimbarea asta! Mi-am încărcat bateriile, m-am relaxat şi am şi învăţat.
    O seară frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa-ti fie de bine si sa-ti ajunga bateriile cat mai mult!
      O seara excelenta si tie, draga Potecuta! Happy WW!

      Ștergere
  7. Sunt cateva lucrari care-mi plac foarte mult (ale clasicilor, in special). :)
    De ce-i spune "Safari"?
    Sa stii ca cei patru pisoi de la editia MFC trecuta mi-au atras - si pastrat :) - atentia. Altfel nici nu cred ca se putea! Sunt asa de dragalasi!!! :)
    Happy WW, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu! Asa s-a numit de prima data. Un fel de metafora, cred. Prima expozitie am vazut-o si a fost spectaculoasa. Dar treptat s-a cam subtiat partea artistilor contemporani.
      Mi-a parut rau pentru ca i-am vazut atunci si sunt multi talentati.
      Pisoii au purtat steagul de data trecuta. Sunt prea simpatici, asa ca i-am lasat si aici! :)
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  8. >:D< Seara buna!
    Mi-a placut, la muzeu cu tine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumec si eu ca m-ai insotit pe acest drum placut!
      O seara frumoasa! Happy WW!

      Ștergere
  9. ce selectie frumoasa de tablouri! cei mai taentati pictori români, adunati pe pagina ta <3 multumim!
    Multumim si pentru videoclipuri <3
    cele 3 miti din finalul articolului sunt MORTALE! ☺
    Te pup. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa gasesc linkuri si pentru ceilalti. Dar nu am mai apucat... Nu stiu sigur unde sunt expuse tablourile permanent. Mi-ar placea sa le mai vad!
      Pisoii chiar sunt fabulosi!
      Happy Joi, draga Carmen! Pupici!

      Ștergere
  10. Dintre contemporani am auzit de Mihai Olos, deoarece era din zona mea natala ( jud.Satu Mare spre Baia Mare); i-am citit azi biografia si mi-am amintit de anii '70 cand haladuiam prin Seini si Baia Mare...
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa caut si linkurile pentru ceilalti artisti, dar ma impotmolisem cumva, asa ca am renuntat. O sa le adaug pe masura ce le gasesc. Oricum lucrarile lui au fost unele dintre cele mai elaborate si niste mici sculpturi geometrice.
      Sper ca ti-au fost amintirile frumoase!
      Cu placere, Daurel. O zi frumoasa de Joi!

      Ștergere
  11. Am vizionat operele din muzeul volant,unele rerevazute cu drag,
    altele-de voie-de-nevoie,pentru care iti multumesc mult,draga Suzana !Arta e menita sa-ti aduca placere,relaxare...Ai expus si
    o mica bijuterie,pictata de Ion Andreescu,rapus de boala prea tanar!Am vazut si filmuletele,bune pentru cei ce vor sa se initieze in tehnici de pictura acrilica,sau guasa.Dar cele care
    au incheiat,mi-au ramas in suflet,pisicutele !Zile frumoase sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate. Dar sper ca picturile lor sa incante multe generatii de aici inainte sau sa le fie mentori.
      Imi fac propria documentare, cumva, mai mult de curiozitate, dar daca tot le gasesc, poate mai folosesc si cititorilor.
      Nu m-am putut desprinde de imaginea pisicutelor, asa ca le-am amintit si pe ele pentru jocul trecut!
      Multumesc, draga Natalia! Zile cat mai frumoase!

      Ștergere
  12. Ce epozitie interesanta!!! Nu stiam despre ea. Poate candva, in anii ce vin, ajung si eu sa o vizitez - pana atunci multumesc pentru imagini <3.
    MI-a ramas gandul la Brancusi!
    Happy WW :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O schita surprinzatoare, intr-adevar. Dar cred ca sunt multe altele in caietele lui de incercari!
      Da, este interesanta, dar evolutia ei este cam ciudata. Si compar cu prima editie, pe care am avut norocul sa o vad si care chiar a fost fabuloasa.
      Multumesc, draga Rux! Happy Joi!

      Ștergere
  13. Din păcate n-am ajuns nici anul acesta la Art Safari.
    Mulțumim pentru ce ne-ai împărtășit.
    O săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere. Chiar am vrut sa merg si am si reusit!
      Sper sa-ti fi placut expozitia!
      Multumesc, draga Maria! Zile frumoase si senine!

      Ștergere
  14. Sunt superbe tablourile selectate de tine, dragă Suzana. Printre ele și câteva idei...inedite, dar de mare efect artistic. Mă declar fără echivoc admiratorul operelor clasice din pictura românească, dar îi admir și pe artiștii mai noi, care făuresc opere frumoase.
    Iar pisoii din ultima poză... sunt niște drăgălași!
    Toate cele bune, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arta trebuie sa se perpetueze, in orice forma posibila. Altfel chiar ar fi trist de tot, ca sa nu spun cam sinistru... Clasicul ramane o frumusete perena. Altfel cum am avea cu ce sa comparam? :D
      Zile frumoase de final de primavara, Alex draga!

      Ștergere
  15. Foarte interesanta aceasta expozitie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Este una din ocazii de a aduna cate ceva exponate din lumea artei. Sper sa continuie si in anii urmatori!
      Toate cele bune, Cristi!

      Ștergere