vineri, 16 martie 2018

Duzina de cuvinte (167) -
Banchiza si 'spioana' cu monoclu!

Cuvintele duzinii:
monograma, spioana, zestre, integrama, banchet, banchiza, monoclu, stingher, patalama, tabachera, capa, bust.

Sursa

Bine ca mi-am adus aminte de acea bucatica de zestre informationala descoperita
on-line, privind ameliorarea unor dureri. E adevarat ca acolo se vorbea despre 
alegerea unui recipient pentru a le ascunde, dar pentru ca tabachera mi s-a parut 
cam mica pentru a o lua in calcul,  am abordat si varianta personala de transfer
pe o banchiza, cat mai departe de mine. Nu stiu daca metoda s-a brevetat cu vreo 
patalama, dar putina inovatie nu strica oricum. Asa ca, fara nici o remuscare,
am transferat acolo, departe, un ghem zvarcolit de durere, ca sa stea stingher in 
frig si sa ma lase in pace! 



Si chiar daca nu am sarbatorit o stare de bine mult ameliorata cu vreun banchet,
am multumit frumos tuturor celor care au facut posibila aceasta inspiratie, ca si
neuronilor mei, care au participat la experiment ca si cum ar fi avut de rezolvat
o integrama virtuala, asa mai ciudatica. Dar cred ca deja s-au obisnuit! 😅

In ceea ce priveste prima imagine, m-a amuzat teribil si mi-am spus ca poate fi
o perfecta spioana cu monoclu, chiar daca o alura cu bust poate ca ar fi captat 
altfel atentia!  Prin librarii sunt o gramada de carti avand ca personaje principale 
animalute. Asa ca rezonez cu ele, chiar daca uneori un film de capa si spada este 
antrenant. Mi se pare insa si mai fascinant sa descopar  cum se vede lumea noastra 
prin ochii lor,  chiar daca realizez ca ideile sunt imaginatia autorilor, dar cine poate 
sti daca inspiratia nu este cumva influentata de lumea prietenilor vorbitori de 
alte limbi, inca necunoscute noua!  

Draga mea spioana cu monoclu, cu sau fara batistuta cu monograma, mi-ai 
bucurat imaginatia, asa ca iti multumesc frumos. Si poate ca vei realiza 
si alta data o conexiune cu inspiratia Sursei!



Jocul pereche de luni: "Secunde de ratacire"


Tabelul - portal al lui Eddie sper ca ma mai primeste!

Un weekend frumos, alaturi de cei dragi voua! 

 

12 comentarii:

  1. Spioana cu monoclu imi distrage atentia! :)
    Durerea... Ah, durerea... O cunosc vag pe cea trupeasca, si cand dau de ea o alung cat colo! :) O expediez urgent; nu-mi place compania ei. :) "Cealalta" durere e mai incapatanata. :)
    Multumesc, Suzana draga!
    Iti doresc sa ai si tu un weekend minunat! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa! Nici nu se putea altfel! E adorabila imaginea!
      Durerile trupesti sa fie cat mai departe de tine, ca sunt tare nebune! :)
      Un weekend excelent si tie, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Hello dear Suzana!
    Great post and lovely thoughts!
    Love your picture with the effect and your image with the cute cat!
    Wishing you a lovely weekend!Hugs!
    Dimi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, dear Dimi!
      The image of the cat is very funny! People have a lot of imagination to make such photos!
      Wishing you a beautiful and inspired weekend!
      Hugs!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mereu pui intrebari capcana!
      Bineinteles ca nu stiu, ea insa a iesit in prim plan!
      Totusi respira un usor aer de unicitate! 😅

      Un weekend placut!

      Ștergere
  4. nu se poate! ☺☺☺☺☺☺☺ unde ai facut cunostinta cu "spioana cu monoclu"?! absolut mega simpatica! ♥
    Multumesc Suzana draga pentru povestea draguta de sfârsit de saptamana... e weekend, sa lasam fantezia sa-si deschida aripile largi :-)
    pupici si imbratisari <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cautat dupa monoclu si la un moment dat s-a ivit! Am ras copios cand am vazut-o! Imi pare bine ca ti-a placut partiala mea fantezie!
      Un weekend fantastic sa ai, Carmen draga! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Tare de tot spioana ta cu monoclu şi poate într-adevăr să fie o sursă de inspirație pentru poveşti polițisto-fantastice. Dacă o exista genul, dacă nu îl inventăm. Seară frumoasă să ai Suzana şi o săptămână interesantă! 😊❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bate gandul sa o tiparesc undeva, color. E tare simpatica, asa cu monoclul ei!
      Multumesc, Dana draga! O saptamana frumoasa sa ai!😊❤

      Ștergere
  6. Hey there, You've done a fantastic job. I will definitely digg it and personally suggest to
    my friends. I'm confident they will be benefited from this website.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for your words of appreciation!
      Enjoy reading! have a nice day!

      Ștergere