vineri, 17 noiembrie 2017

Reflexii in oglinda (96) -
"Sculptura atmosferica"

Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Putin SF am zis ca e binevenit!  Imaginile urmatoare sunt proiectele artistului 
Panaite Chifu  pentru "sculpturi atmosferice".  Un concept interesant si o
provocare pentru viitor!
Le-am descoperit prima data pe  site-ul "Artele si stiintele vietii".

(Sursa imaginilor)




















Va  urez un weekend plin de activitati cu multa imaginatie!







Reflexii (95)




14 comentarii:

  1. Frumose creații! Așa ne obișnuim un pic cu... viitorul! ☺

    Weekend frumos, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa daca se va incumeta cineva sa le realizeze.
      Partea practica s-ar putea sa fie cam complicata putin... :)

      Un weekend excelent, Zina draga!

      Ștergere
  2. Moama, da globosferica mai esti azi! Si stratosferica si admosferica... adica esti "sferica"!😅😅😅

    Sa ai un bun început de weekend draga mea Suzana! pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😅 Ce sa-i faci! Uneori simt o nevoie acuta de SF-uri.
      Las' ca vine sambata si mai citesc o povestioara la prietena noastra!
      Mi s-au parut cumva... altfel! Asa ca, am zis ca e vineri si vinerea o vizita prin "globosfera sferica" ar fi simpatica!
      Pupici si un weekend la inaltimea... asteptarilor! <3
      😅😅😅

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Si ca decoruri par cam dificil de realizat. Dar poate se va incumeta totusi cineva cu multa imaginatie! :)

      Un weekend frumos!

      Ștergere
  4. Trebuie sa recunosc nedumerirea in fata primelor imagini,deoarece
    nu am auzit si nici nu am vazut "sculptura atmosferica" !?
    Apoi,din videoclipul de prezentare a expozitiei am avut revelatia intelegerii acestor creatii artistice si stiintifice :
    ele nu pot fi despartite de Spatiul in care sunt plasate de autor! Imbinarea compozitionala a formelor necesita un anumit spatiu al Naturii,munti,dealuri,padure,ses...Artistul a stiut sa
    aleaga !Imi plac foarte mult formele curbe,elipse,ovoide,etc.
    Te felicit pentru alegere,draga Suzana,si pentru ca avut ocazia sa-l cunosc(putin)pe D-l Panaite Chifu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sculpturile lui "reale" ai vazut ca au si ele doza lor de fantastic! Acestea insa, am crezut initial ca sunt doar tablouri si nu proiecte pentru viitorime. Oricum, tehnologia evolueaza, asa ca nu putem sti daca aceasta provocare nu va fi rezolvata de un viitor artist entuziast...
      Curbele acelea elegante sunt chiar frumoase si putem adauga si aerodinamice! Poate in loc de sculpturi atmosferice va aparea vreun model nou de sfera zburatoare!
      Multumesc mult, draga Natalia pentru gandurile tale!
      E pentru prima data cand intalnesc o provocare de felul acesta catre viitorime. Nu puteam sa o ratez! :) <3

      Ștergere
    2. exact asa am avut si eu impresia... ca sunt tablouri :-) Lucrari deosebit de interesante! excepționale si incomparabile... Arta Science-Fiction! :-)
      O duminica seara cat mai relaxanta iti doresc! pupici

      Ștergere
    3. Mi se par forme deosebite de pus pe perete, chiar si in bidimensional! :)
      Poate iti vor aduce vreo idee de decorare...
      Pupici si o saptamana minunata!

      Ștergere
  5. In prima foto imi imaginez un grup de tornade! :) Sau... "pufi de papadie galactica". :)
    M-am plimbat prin expozitie si-mi zbura mintea ba la un film ba la altul si mi-am dat seama ca n-am mai vazut de cam mult timp un film SF. :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prefer "pufi de papadie galactica"! :D Suna tare fain!
      Inseamna ca este timpul unui SF. Nu sunt la curent cu filmele, dar cred ca sunt destule...
      Pupici si zile minunate, Diana draga! <3

      Ștergere
  6. Tare interesante sunt imaginile alese de tine! E nevoie de imaginatie, nu gluma si talent. O saptamana cat mai plina de frumos sa ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot spune ca mi-as dori sa le vad realizate? 😅

      O saptamana frumos inspirata si tie, draga Dana!

      Ștergere