miercuri, 10 mai 2017

Miercurea fara cuvinte (99)-
Pesterile noastre


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

O mica colectie de pesteri din Romania. Lista am gasit-o pe un blog de calatorii
pe care l-am vazut pentru prima data. 
Imaginile au linkurile lor separate, cu mai multe detalii. Mi-as dori sa ajung sa 
le vad, macar in parte. Poate voi le-ati vazut si o sa va bucurati de revedere!

Pestera Ursilor

Pestera Scarisoara

Pestera Muierii

Pestera Popovat

Huda lui Papara

Pestera Ghetarul de la Focul Viu

Pestera Dambovicioara

Pestera Vantului

Pestera Meziad

Pestera Ialomicioarei


Sa aveti o zi de miercuri frumoasa si senina!
Happy WW!



MFC (98)



28 de comentarii:

  1. Toate sunt frumoase ... cred! :)
    Eu am vazut Pestera Ursilor si Pestera Muierilor.
    Iti doresc o zi minunata! Pupici!<3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt oricum destinatii deosebite. O sa le trec pe listuta "de realizat"! :D
      Happy WW, Ella draga! O zi excelenta. Pupici! <3

      Ștergere
  2. Ce minunății avem,ca și tine îmi doresc să văd o parte din ele,
    mulțumesc de partajare!
    O zi minunată să ai,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai spus ca le "avem". Si totusi nu am ajuns pe niciunde... Momentan le admir de la departare! :D
      Happy WW, draga ELena! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Și eu mi-aș dori să vizitez câteva dintre ele... Zi luminoasă să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cred ca ar trebui sa luam initiativa! :D
      O zi excelenta, draga Dana!

      Ștergere
  4. Peșteri foarte interesante și am privit cu interes imaginile. O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesante si frumoase, intr-adevar. Poate te hotarasti sa vezi ceva intr-un concediu petrecut pe meleagurile noastre!
      O zi minunata, draga Giga!

      Ștergere
  5. Minuni ale naturii! Exceptionale alegeri pentru azi. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru apreciere. Am zis ca daca postez ceva despre ele, ma apropii mai mult de destinatie...
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  6. Pesterile sunt un fel de gropi !
    P.s. Spun asta pana nu o spune Calin, gazda noastra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Cam asa m-am gandit si eu! Da ce gropi...!
      Fiecare cu analogiile lui, ca doar e un joc simpatic!
      Happy WW, Daurel!

      Ștergere
  7. Mereu am avut o fascinație amestecată cu teamă atunci când am avut de a face cu peșteri. Cel mai dur a fost atunci când am intrat târâș în una și culoarul se tot îngusta. Și îmi ziceam la naiba, va trebui să ies cu picioarele înainte!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Greu, dar a trecut! Si ai dreptate: sunt fascinante!
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  8. Nu am fost decât în primele două aşa că am de recuperat. Frumoase toate, trebuie văzute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu si mai mult... Dar mi-am propus! :)
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  9. N-am văzut-o pe niciuna, nu suport nici măcar gândul că aș putea intra într-o peșteră. Totuși, nu sufăr de claustrofobie, e altceva. Așa, în poze, îmi plac! ☺

    Seară plăcută, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate intunecimea de acolo, cine stie. Desi cred ca in prezent, cel putin partial, sunt amenajate si cu lumina.
      Oricum, interioarele arata fain!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  10. Ce imagini minunate! Deși tema zile era despre.... gropi, tu ai ales să ne arâți ceva atât de frumos, comorile ascunse din munții patriei. În copilărie și adolescență am vizitat multe peșteri din țara noastră. Iar unele sunt absolut superbe! Cum este Peștera Urșilor.
    O seară frumoasă, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai calatoresc si eu, macar in gand si folosind orice pretext! :D Si nici nu am vreo poza cu un astfel de subiect.
      Asa ca am extrapolat! Singura pestera in care am intrat a fost la... Pestera! Cand inca nici hotel nu era acolo. Dar amintirile sunt prea estompate...
      Happy WW, draga Alex!

      Ștergere
  11. Amintirea Dambovicioarei si Ialomitei e ca un vis la acest moment. :)
    Sunt fascinante pesterile, ma fascineaza, si-am vazut doar doua (eh, si cateva de prin zona, despre care n-am idee daca au si nume, care-s facute de om si care nu). :)
    Foarte faina postare! :)
    Noapte linistita iti doresc, cu drag.
    Happy WW! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam ca o brasoveanca este mai vioaie in a merge in astfel de locuri... Ca doar ai un impuls suplimentar de la muntii tai!
      O zi frumoasa si un sfarsit de saptamana pe placul tau! Pupici! <3

      Ștergere
  12. La Urșilor și la Ialomicioarei am fost. Povestea Urșilor este mai interesanta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ai inca destule de explorat!
      Oricum, cred ca fiecare loc musteste de povesti...
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  13. Ooooo... am fost si eu la P. Muierii si la P Dambovicioara... Acum muuult timp :))) Dar! Pe langa pestera Dambovicioara am trecut de muuuuuulte ori (deh - Branul :P).
    Imbratisari cu drag si multumesc pentru calatorie :*!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, draga Rux!
      Mult, putin, dar au ramas in amintire. Oricum, par locuri fascinante!
      O zi superba sa ai si il salut si pe Dodo!

      Ștergere
  14. Habar nu am daca s-a inregistrat comentariul anterior, asa ca revin cu un altul. Spuneam ca fotografiile cu pesteri, acestea sau oricare altele, sunt spectaculoase si totuși nu am intrat niciodata in una. Langa Brasov, in Rasnov e una cu o acustica deosebita unde se tin concerte simfonice. Si tot n-am fost. Fain subiect. Imbratisari tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. (Nu, se mai intampla, e drept mai rar pe blogspot.)
      Ce frumos! Mi-ar placea sa ascult un concert intr-o astfel de ambianta. Cu multi ani in urma am ascultat un concert de orga in Biserica Neagra. Si mi s-a parut si acolo o acustica minunata.
      Multumesc de ganduri, Adriana draga!
      Un sfarsit de saptamana pe placul tau!

      Ștergere