miercuri, 31 mai 2017

Miercurea fara cuvinte (102)-
Arta naiva, flori si verde


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

I se spune pictura naiva si a creat-o artistul roman Gheorghe Babeț
I-am descoperit tablourile recent, asa ca vi le prezint intersectate cu poze mele
florale si inundate de verde...

Gheorghe Babeţ


Eleganta roz


In prim-plan


Tristetea unei statui


Mana Maicii Domnului printre trandafiri


In prim-plan


Ciorchini albi
Acele pete rosii sunt cativa maci.
Daca ii priviti prin lentila imaginatiei
sper sa ii puteti vedea...
Daca nu, nu!

Maci pictati  folosind un burete...!





Happy WW!

 
MFC(101)

28 de comentarii:

  1. Mi-a plăcut mult filmul,l-am privit cap-coadă,câtă răbdare și îndemănare...răbdare poate aș avea,dar ce fac cu două mâini stângi?
    Mullțumesc Suzana!
    O zi minunată îți doresc!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o mai veche duzina de cuvinte (http://suzanamiu.blogspot.ro/2016/11/duzina-de-cuvinte-108-mintea-noastra.html) am amintit de ceva ce poate anula aceasta idee de "doua maini stangi". Nu o mai aminti si nu o crede; mintea noastra este capabila uneori si sa ne induca idei ciudate si sa ne joace feste... :)
      Filmuletul e grozav. Pana la urma curajul incercarii este cheia!
      Happy WW, draga Elena! Pupici!

      Ștergere
  2. Mie nu mi-a placut picture naiva niciodata! Nu îmi spune nimic, ma face sa gandesc ca a desenat un copil, iar desenele copiilor îmi spun ceva! :))
    Dar cu florile si cu catelusii ... m-ai dat gata!
    Sa ai o zi excelenta, Suzana draga! Pupici!<3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pictura naiva este cumva in stilul cartilor pentru copii. Colorat, caricatural, iesind in evidenta ideile principale.
      Nu-l stiam pe pictor si cum se intampla, aflu si eu dupa muuulti ani de existenta a acestuia...
      Florile sunt din Cismigiu. Macii i-am ratat. Eram prea departe de ei. Dar mi-a placut locul unde au aparut...
      Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Foarte interesantă este această combinație între flori și pictură naivă.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a fost viziunea momentului! :D
      Nu i-am putut rezista!
      Happy WW, draga Calin!

      Ștergere
  4. Asezate una dupa alta, picturile naive spun povestea unei familii; fotografiile tale spun povestea unei gradini. :) Frumoasa impletirea de imagini.
    Mi-a placut "tehnica buretelui". :) M-a amuzat cu ce a desenat prima data tulpinile: o cartela! (asa se vede de la mine) :)
    Iti doresc sa ai o zi excelenta! Pupici! <3
    Happy WW, Suzana draga. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Etapele de realizare mi s-au parut foarte interesante. Daca nu ar fi facut asa, macii nu ar fi iesit atat de frumosi.
      Si chiar o cartela parea sa fie, ceva mai rigida.
      Mie mi-au placut picturile. Genul de pictor pe care nu-l gasesti prin Wikipedia. Cat priveste pozele mele, speram sa iasa ceva mai bine. Poate data viitoare...:)
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3



      Ștergere
  5. Nu știu ce să admir mai mult, picturile sau fotografiile. Pictura naivă îmi place pentru prospețimea imaginilor nesofisticate. Fotografiile dăruiesc și ele răcoarea unui parc, intimitatea unei grădini, căldura unui răzor însorit... Tare frumoasă postarea ta de azi!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asta este cuvantul pe care nu reuseam sa-l gasesc: "nesofisticate". Un simplu cu multe elemente. Putina esenta.
      Parcul nostru preferat, indraznesc sa spun... :)
      Multumesc pentru ganduri, draga Zina! Happy WW!

      Ștergere
  6. Foarte fain ai alternat pozele si picturile! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cristi! Generos cum te stiu...
      Happy WW!

      Ștergere
  7. Mâna Maicii "s-a rătăcit" în Cișmigiu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au poate ca apare cand stie ca cineva are nevoie sa o vada! :)
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  8. Prin lentila i-am privit ;)).
    Foarte interesanta ideea de a prezenta combinat fotografii si picturi :)!
    Happy WW!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate au iesit cum au iesit... Dar locul unde au crescut...
      Asta a fost primul gand, asa ca nu i-am rezistat...
      O zi minunata, draga Rux! <3

      Ștergere
  9. Suzaza, la tine descopăr de fiecare dată lucruri extrem de interesante. Mi-au plăcut mult fotografiile, mi-au plăcut picturie şi nu ştiam de Gheorghe Babeţ aşa că e mare bucuria descoperirii. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu il stiam. Astfel de oameni nu-i prea gasesti pe net. Si lucreaza de multi ani. Dar e buna descoperirea si acum...
      Multumesc, draga Potecuta! O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  10. Trandafirii tăi sunt o poezie a naturii, ori eu știu prea bine că natura e mai presus de orice formă de artă! Rozul acela calm, blând și cremos, ușor parfumat, deoarece din aceștia avea bunica mea și îi asociez cu copilăria! :P Și mei îmi place să pictez maci în acuarelă, uneori îi pun pe coperta paginii de facebook...Frumoasele flori ale lui mai și iunie! O vară superbă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, Mirela draga! Se simte condeiul tau "parfumat"! Mi-a placut la nebunie trandafirul roz. Mi s-a parut o culoare diferita de alti trandafiri roz, o catifea surazatoare, daca pot spune asta...
      Parca nu imi vine a crede ca a inceput vara, dar era inevitabil...
      O vara minunata si tie si plina de dorinte implinite!
      Si succes Enyei!

      Ștergere
  11. Am putea considera poza cu maci ca tablou impresionist, iar impresia aduce a mireasmă de câmp înflorit!
    La mulți ani, de ziua sufletelor de copil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut tare mult finalul, dar tehnica aduce multe idei noi. Deosebita!
      La Multi Ani mereu si mereu copiilor si copiilor din noi!
      Un sfarsit de saptamana excelent!

      Ștergere
  12. Wonderful pictures and drawings, pure magic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you,Leovi! I like the word "magic"!
      We have to find it around us, because it's everywhere!
      A beautiful and inspired summer!

      Ștergere
  13. Verdele e culoarea mea preferată şi fiindcă predomină în mai toate imaginile de aici, închipuie-ţi... La mulţi ani copilăriei (că tot ai postat artă naivă), o seară frumoasă să ai, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bine imi pare ca ti-ai privit "preferata"!
      La Multi Ani copilariei... de orice varsta! :)
      Petreceri frumoase in acest sfarsit de saptamana si sa radeti mult! <3

      Ștergere
  14. Interesanta alternanta pe care ai folosit-o !
    Ceea ce prezinta filmuletul este o tehnica picturala,des folosita
    de pictorii de influienta impresionista,este de efect,si o poate
    realiza si cea care se plange de "doua maini stangi" !
    Sunt multi pictori naivi,in tara si in lume,care isi transmit trairile mai direct!
    Zile senine iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de foarte mare efect! Merita incercata, efectele pot fi minunate... Imi place pictura naiva. Parca prinde o esenta intr-un mod mai profund. Cel putin asa mi se pare.
      Multumesc, draga Natalia pentru gandurile tale mereu deosebite!
      O vara superba sa ai!

      Ștergere