miercuri, 17 mai 2017

Miercurea fara cuvinte (100) -
Suprapuneri ochioase


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte",
ne asteapta sa participam!

Mi s-au parut extraordinare aceste suprapuneri realizate de artista
fotografa  Flora Borsi, cu multa imaginatie si sensibilitate!
Cred ca avem de unde sa alegem un companion preferat...

(Sursa imaginilor)













In Cismigiu au aparut trandafirii! Asa ca va ofer un mic colt de gradina!




O zi de miercuri cu mult senin in suflet!
Happy WW! 






MFC(99)



26 de comentarii:

  1. Tja, se poate sa arati asa si dimineata devreme ... hahahaha! :)
    Multumesc pentru trandafiri! Sa ai o zi frumoasa draga Suzana! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti l-ai imaginat pe Rocky profil, langa tine? :D
      Au adus muuulte rasaduri cu trandafiri. Sper sa se prinda bine si sa infloreasca toata vara!
      Happy WW, Ella draga! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred ca i-ai putea spune si asa! Oricum, imaginatie inepuizabila... :)
      Happy WW, Catalin!

      Ștergere
  3. Prima și ultima sunt preferatele mele!
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut metamorfoza artistei in fiecare imagine! Ultima mi-a placut si mie tare mult. E asa, cu mult senin.
      Happy WW, draga Elena! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Ha, ha! Chiar asa! Nu-mi venea sa cred cand am vazut-o pe prima. Si apoi celelalte...
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  5. Foarte ingenioase alăturările, iar de flori nu mai zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Idei ingenioase si multe modificari de "look"!
      Perioada trandafirilor e abia la inceput. E tare frumoasa!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  6. Într-adevăr, ce imaginației a avut fotografa! Mulțumesc că ne-ai arătat și nouă asemenea fotografii frumoase și surprinzătoare!

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ceea ce priveste imaginatia, chiar nu exista limite! Si e tare bine ca este asa! :)

      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  7. Wooooaaaa. Cred ca stii care e preferata mea!! Mai ca mi-as lua o peruca alba (lol)!
    Foarte foarte frumoase fotografii <3!
    Happy WW
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa! Dar cred ca poti incerca si fara peruca! Sa vezi cum va asortati! :D
      Multumesc, draga Rux!
      Happy WW! <3

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Daa! S-a jucat mult pentru aceste imagini...
      O zi frumoasa sa ai, Daurel!

      Ștergere
  9. Oau, ce dezmăț al suprapunerilor! Dar imi place foarte mult si modelul-om.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ti se pare? Intr-adevar, pare o femeie deosebita!
      O zi frumoasa sa ai, Calin!

      Ștergere
  10. E un perfect ansamblu,fara cuvinte,dar simti din plin,iar Chopin
    iti picura in suflet !
    Minunat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil chiar asta sa fi dorit. Un ansamblu perfect, un Tot! Imi place muuuult de tot acest compozitor, desi nu prea stiu ce cuvinte ar fi potrivite pentru frumusetea muzicii lui...
      Multumesc, Natalia draga! O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere
  11. Uai, ce bine că "n-am ascultat de gândul cel dintâi"! Ieri nu am avut timp să trec pe la voi şi aseară când am intrat în panică văzând cât e ora şi eu n-am publicat nimic, am fost cu clickul pe pozele astea, să le dau publică. Apoi am şters tot şi am rămas la 3D-uri. Bine că am şters, chiar n-ar fi fost furată idea de la tine dar tot nu dădea bine să public acelaşi lucru. Deci... gând la gând. ;)
    Şi dacă eram gata să le public, se înţelege cât de mult îmi plac :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce spui asa? Eu de obicei nu mai uit la ce au publicat ceilalti, decat cand ulterior comentez. Si ce daca am fi ales acelasi subiect? Fiecare are stilul propriu de prezentare. Mi s-ar fi parut chiar interesant ca din atatea idei sa alegem amandoua pe aceesi! Chiar gand la gand! Poate telepatie! Sau accesul in aceeasi zona din oceanul informational!
      De acum ma faci si pe mine sa fiu mai atenta! :D
      O zi minunata sa ai, draga Potecuta!

      Ștergere
  12. Ceeee faaaine sunt pozele! :) De n-as fi vazut clipul nu m-as fi prins ca e acelasi om in toate. Ultima poza o asortez cu Chopin: dupa "sedinta foto" o plimbare luuunga, pe poteci din padure, cand soarele parjoleste dar intre pomi e racoare. :)
    Multumesc pentru trandafiri! Cand sunt parfumati mai ca nu-mi vine sa ma dau dusa de pe langa ei. :)
    Iti doresc, cu drag, o zi minunata! Pupici. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m-au surprins imaginile cu pestisori. Dar are dreptate! Cati oameni nu au propriile acvarii, asa ca de ce sa nu fie si o astfel de suprapunere! Imi pare bine ca te-ai deconectat pe potecile din padure! Poate totusi exersezi in weekend o plimbare!
      O zi minunata, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  13. Oau! Ce idei spectaculoase. Foarte frumoase lucrările acestei artiste. Mi-au plăcut mult.
    Numai bine, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Imi pare bine! Vei sti acum... consecintele unui companion, oricum s-ar numi el! :D
      O zi minunata, draga Alex!

      Ștergere