duminică, 14 mai 2017

Duzina de cuvinte (126)-
Transparente suspendate

Cuvintele saptamanii :
rubiniu, transformare, parchet, transparenta, pachet, alge, bule, cristal, punga, unguent, bila, picatura.



Sursa

Din cand in cand o transformare a propriului ambient este tare binevenita!  Chiar
daca vine la pachet cu o atmosfera zapacitoare si prafuita si uneori cu vreun 
unguent pentru mici dureri accidentale!  Ma gandesc serios unde as putea atarna
un ornament din sticla transparenta si care sa adaposteasca  o mica plantuta, 
o picatura de viu, atat de drag sufletului.  Un joc de astfel de bule suspendate ar fi 
chiar interesant. Poate alaturi de un mic acvariu cu alge unduitoare printre care
sa se strecoare vreun pestisor rubiniu, sau chiar mai multi. Iar in spatele lor, un 
perete tapetat cu parchet, ca am vazut ca exista si asa ceva! 

Am visat si eu un pic scriind acest text si jucandu-ma cu o mica bila de cristal.
Poate devine magica si cine stie ce se poate intampla acum sau oricand vrea ea!




"Klingande - Punga (original Mix)"




La Eddie in tabel veti descoperi alte tesaturi interesante!

O duminica placuta si o saptamana dupa dorinta voastra!

12 comentarii:

  1. Încearcă să fixezi cuiul de agățat în balcon... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuiul mereu salveaza situatia...:D
      Tatonez locatia...

      O zi faina!

      Ștergere
  2. Simply beautiful .... :)
    Si muzica la fel!
    Seara faina, Suzana draga ! Pupici!<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you! :)
      E prima data cand am auzit melodiile. Tot cautam o idee pentru "punga" si au aparut! :D

      Un inceput de saptamana placut! Pupici! <3

      Ștergere
  3. Bile de sticlă sunt plante frumoase, dar este mai bine să nu joace astfel de băieți. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, nu sunt pentru o astfel de joaca! Dar plantutele sunt intr-adevar frumoase.
      O zi minunata, draga Gica!

      Ștergere
  4. Minunate acordurile, antrenante. :)
    Ai descris un posibil decor interesant si frumos.
    Mi-ar placea si mie "bule" transparente cu plante in ele dar... nu stiu unde le-as putea potrivi, sa iasa in evidenta. :)
    Parchet pe perete! :)) In fond, de ce nu?! Ce mi-s lambriurile, ce mi-e parchetul pe perete. :) Multumesc, nu.
    Multumesc, Suzana draga! Iti doresc sa ai o saptamana minunata! Si acum, o seara frumoasa. :) Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-un locusor mai golas. Altfel nu s-ar observa prea bine.
      Dar sunt cam delicate si trebuie udate intr-un anume mod, putin mai complicat!
      Mi-au placut ideile cu parchet pe perete, dar pentru asa ceva trebuie mult spatiu. Asa ca subiectul ramane in imaginatie doar!
      O seara frumoasa sa ai! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Drăguță poza cu transparentele suspendate!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și ușoară,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? E tare de efect. Tot felul de idei interesante au aparut prin florarii!
      O seara minunata, Elena draga! Pupici! <3

      Ștergere
  6. Îmi place joaca asta cu cuvinte, chiar am câştigat un premiu la o probă de genul acesta din Superblog. Păcat că nu am timp mai mult.
    Frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare frumoasa, si constat ca m-a deblocat cumva, dupa multi ani in care nu am mai scris. Imi place curajul vostru pentru a participa la acest concurs, dar eu inca nu cred ca as putea.
      Multumesc mult, Radu!
      Zile frumoase si senine sa ai!

      Ștergere