vineri, 5 mai 2017

Duzina de cuvinte (125) -
Un gand, o dorinta

Cuvintele saptamanii:
coama, concert, pictat, grija, statie, element, masina, fier, narcisa, cheltuiala, teaca, banuti.
Tema saptamanii: "Ilustrata prafuita".


Habar nu am cati cercetatori sunt pe planeta,  sau intr-o statie ca a noastra...
Ideile tinta sunt inepuizabile: fie ca vorbim de o masina speciala care sa ne poarte 
spre povesti intamplate si viitoare, sau o  alchimie cu un iz aproape mistic,
pentru a realiza aur din fier,  sau descoperirea unui element minune, care sa ne 
scuteasca de grija starii noastre si care sa ne faca sufletul sa vibreze intr-un frumos 
si permanent concert.  Idei SF, doar o cheltuiala de gand pictat cu imaginatie, ce nu 
poate fi echivalatat in banuti...   
Dar ar fi minunat sa se inventeze ceva care sa impiedice amintirile sa se estompeze
si sa devina asa, ca niste ilustrate prafuite. Sa-mi pot reaminti o coama de munte
si o narcisa  parfumata, ca si sunetul tacerii lor explodat in mine, la aceeasi 
intensitate a trairilor. 
Poate ca deja drumul a fost schitat, prin ideea fascinanta a existentei amintirilor
aflate undeva in exteriorul nostru. Nu stiu daca va fi nevoie de o bagheta fermecata 
scoasa din teaca pentru a le accesa, poate doar un fel de declic care sa ne comute
intr-un spatiu special si inca necunoscut! 
 








Tabelul lui Eddie va asteapta sa descoperiti alte tesaturi de cuvinte!



20 de comentarii:

  1. Stii, de cand scriu, mi-am deblocat amintiri pe care nu mai mi le aminteam sub nicio formă. A fost suficient sa schitez cateva vorbe și ai mei, din jur, au reactionat perfect de parca apasasem un buton magic. Periodic am inceput a retrai secvente și, mai mereu, se sfarsesc in hohote de ras, avand in vedere chinuiala cu care ne luptam cand e sa ne amintim nume si persoane care atunci au fost langa noi, iar acum s-au risipit in ceata. As putea spune chiar ca blogul meu, pe alocuri, e chiar o ilustrata prafuita, dar care trezeste alte imagini. Mi-au placut asocierile tale. Sa ai zile frumoase, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e placut sentimentul de a-ti reaminti. Mie mi se par muuulte lucruri asa, cam in ceata! De aia era bun un jurnal... :)
      Multumesc pentru ganduri, draga Adriana!
      O duminica placuta si o saptamana usoara sa ai!

      Ștergere
  2. Puterea imaginației este mai bună decât bagheta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte buna! Tinand cont ca doar pe ea o am! :D

      Zile frumoase de mai!

      Ștergere
  3. Muzica vietii este ...WoW! :)
    BZN-ul traieste înainte! :)))
    Pupici, un weekend placut! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mult mi-a placut filmuletul si muzica lui!
      O duminica excelenta si vesela sa ai! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Oare când va fi făcut acest declic? Weekwnd cât mai plăcut, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam asa, ca poate depinde de noi! Oare noi om sti asta? :D

      O duminica minunata sa ai, draga Dana!<3

      Ștergere
  5. Foarte frumos m-au purtat pe cărările sufletului și al imaginației creatoare de povesti 😃

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de gand, Adi! Poate povesti sau poate nu! Cine poate sti... :)

      O duminica frumoasa sa ai!

      Ștergere
  6. Frumoase gânduri și melodia mi-au mers la suflet,mulțumesc Suzana!
    Îți doresc o duminică frumoasă și săptămâna ce începe să-ți fie pe plac!
    Pupici cu drag,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, draga Elena!
      O seara frumoasa si o saptamana linistita!
      Pupici!<3

      Ștergere
  7. Nu prefer să-și imagineze ce se află în spatele vedere neclară, prefer să-l văd. Frumos cântec. Cu respect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In spatele unei vederi neclare poate fi orice. Ai dreptate! Si eu prefer sa vad!
      Multumesc de vizita, draga Giga!
      O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  8. Imi place cum te+ai jucat si ai amestecat cuvintele avute la indemana. Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si de ganduri, Loredana!
      E un joc frumos. Poate te tenteaza sa incerci! Cu cat sunt mai multe idei, cu atat mai bine!
      O saptamana frumoasa si tie!

      Ștergere
  9. multumim de melodie, muzica vietii...o scriem zilnic!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! O scriem zilnic si trebuie sa fie cat mai frumoasa. Ca daca scartaie ceva, ne doare capul! :D

      O saptamana frumoasa, draga Coco!

      Ștergere
  10. Am "dat drumul la muzica" si am uitat tot ce-aveam in minte, de scris aici. :)) Melodia aceasta este una dintre cele care imi place foarte mult! Pe vremea cand inca existau casete am inregistrat-o pe ambele "feţe" si-o ascultam iar si iar. :)
    Revenind... oarecum... :) Imi place cum ai asezat cuvintele "Duzinei". :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag. Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, dar nu o mai auzisem demult! Mereu se intampla sa redescopar cu ocazia acestor jocuri, tot felul de chestii interesante. Ca acum, cu memoria in afara noastra. Am citit o carte cu acest subiect, poate voi scrie in vreo luni despre ea, inca nu prea stiu cum...:D
      O saptamana minunata, draga Diana! Pupici! <3

      Ștergere