luni, 15 mai 2017

Citate favorite (16)-
Sinaia si citatele ei!


Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Anul trecut am avut surpriza sa descopar un sir de citate scrise pe lemn si
prinse de copacii drumului principal, in Sinaia. O idee cu totul inedita. Nu stiu
daca era ceva permanent. Cine a fost mai recent ar putea spune.  Oricum, m-a
incantat sa citesc... copacii!


















 O saptamana frumoasa si plina de descoperiri!



Citate favorite (15)

20 de comentarii:

  1. Pline de înţelepciune sunt aceste citate şi bine ar fi să ni le reamintim, măcar din când în când. Când voi ajunge prin Sinaia le voi căuta. O seară frumoasă, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu au fost puse doar temporar. Ca tare inspirata mi s-a parut ideea! Poate vor mai fi cand vei ajunge pe acolo.
      O seara frumoasa si tie, draga Dana! Si o saptamana usoara!

      Ștergere
  2. Și unde duc săgețile indicatoarelor, spre ce loc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre parcul central. Dimitrie Ghica, parca se numeste.

      Ștergere
  3. iubesc Sinaia, si parcul imi da o senzatie de liniste, mi-e dor de Sinaia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu, tare mult! Ea si imprejurimile ei!
      Iti doresc sa ajungi in parc si sa te bucuri de el!
      O saptamana frumoasa iti urez cu drag!

      Ștergere
  4. Ingenioasa idee. :) Invatam si zambim in timp ce ne plimbam prin Sinaia. :)
    Multumesc (si) pentru urare, Suzana draga.
    O saptamana frumoasa iti doresc sa ai si tu. Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte ingenioasa. Si chiar imi doresc sa fi fost ceva permanent. Si zambim, dar mai si meditam... Si cine stie ce rezulta din aceasta combinatie! :D
      O saptamana frumoasa in Brasovul tau, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  5. Ce idee grozava! :))Sa citesti "copaci"! :))
    Multumesc pentru urare! Si saptamana ta sa fie minunata! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergeam pe drum si nu-mi venea sa cred ca au pus asa ceva!
      Am tot vrut sa postez pozele, dar acum la jocul de citate s-au potrivit cel mai bine!
      O saptamana frumoasa si plina de culori! Pupici! <3

      Ștergere

  6. Minunata ideia "sinaistilor",sper ca nu le-a trecut,pentru ca sunt destui "care trec ca gasca prin apa" daca vad sau aud cuvinte
    intelepte !
    Vreme si vremuri bune,iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din suflet ca au ramas! Sunt idei care raman sapate cumva, daca le tot privesti...
      Vremea,cum o vrea Dumnezeu! Cu vremurile, mi-e cam neclar! :D
      O saptamana senina sa ai, draga Natalia!

      Ștergere
  7. Ce idee minunată! Îmi place foarte mult! Mulțumesc că ne-ai povestit și nouă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-au potrivit excelent cu jocul citatelor. Iar ideea este cu adevarat minunata. De abia astept sa vad daca mai sunt expuse.
      O saptamana pe placul tau, draga Zina!

      Ștergere
  8. ce idee minunată să întâlneşti aşa ceva mergând pe o străduţă !!! o surpriză foarte plăcută pentru mine ! toate cele citite mi-au plăcut !
    felicitări pentru postare ! pupic !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Am fost tare entuziasmata cand le-am descoperit!
      Multumesc de gand, draga prietena! O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  9. Ia, uite! Plec si eu sa citesc „copaci”, poate chiar la sfarsitul acesta de saptamana. Dar pana una alta mă bucur de ce am vazut si citit la tine. O incantare! Zi de miercuri cu soare si frumos! Esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ne spui ce si cum, daca mai sunt pe drum. M-as bucura tare mult sa citesti si tu copacii! :)
      Multumesc draga Adriana, de ganduri si urare! Sa petreci frumos sfarsitul de saptamana!

      Ștergere
  10. Foarte, foarte interesant!!... Creativ si inspirat, "sa citesti copacii" astfel... Si sa te simti mai altfel, mai nu stiu cum. Cred ca ar fi bine sa fie mai multi copaci astfel "de citit", incat sa fie fiecare plimbare 'profunda', meditativa. Ultimul semn mi s-a parut, super grozav.
    Un weekend plin de creativitate si cu multa inspiratie! Sambata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Nu stiu a cui a fost ideea, dar merita toate felicitarile! Te plimbi, citesti, te gandesti si cine stie ce idei iti mai vin...
      Nu stiu daca nu duce chiar nicaieri, dar plictisitor e sigur. Si daca e plictisitor, chiar merita schimbat! :)
      Multumesc de urare, Alexa draga! Un weekend placut si senin sa ai si tu!

      Ștergere