vineri, 20 ianuarie 2017

Reflexii in oglinda (71)-
Un curcubeu mai aproape de noi


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Marea galerie a Muzeului de Arta din Toledo  gazduieste creatia artistului
Gabriel Dawe, care a realizat un curcubeu din fire colorate, generand un efect 
superb in centrul salii de expozitie.  

(Sursa pozelor)








Mi-au placut efectele ca si ideea unui curcubeu ... pe care aproape ca poti
sa-l atingi!
Un weekend excelent va doresc si plin de culori!







Reflexii (70)





13 comentarii:

  1. Acest lucru a fost ceea ce mi-a plăcut prea ai acest curcubeu fermecat. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos spus: "un curcubeu fermecat"! O creatie minunata!
      Un weekend excelenet, draga Giga!

      Ștergere
  2. Super ingenios!
    Un curcubeu captiv. :)
    Imi place si melodia - e prima data cand o aud.
    Iti doresc, cu drag, weekend minunat! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia a fost noua si pentru mine! Deosebita ideea "curcubeului captiv". Efectul este minunat intr-o astfel de incapere muzeu. O minune creata din fire...
      Un weekend excelent, draga Diana! <3

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Sa-l vezi pe viu, cred ca este cu adevarat spectaculos!
      Imaginatia artistilor este nesfarsita!
      Un weekend minunat, draga Laura!

      Ștergere
    2. Cred ca este ceva deosebit.

      Ștergere
  4. Superbe fotografii,ultima poză dă impresia unui
    curcubeu adevărat(nu din fire)!
    Un weekend frumos și călduros îți doresc,Suzana!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima data am vazut o imagine mica si am avut senzatia ca este o orga de lumini. Apoi am vazut ca este din fire si mi s-a parut o idee minunata!
      Weekend dupa dorinta, draga Elena! <3

      Ștergere
  5. Am fost in Toledo (e fosta capitala a Spaniei ) dar n-am vizitat muzeul. Intr-adevar, curcubeul este superb. O zi frumoasa, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca ai fi ajuns la muzeu, e posibil sa nu fi fost expus curcubeul. E si el un exponat, pe o perioada limitata de timp. Oricum si cladirea muzeului pare spectaculoasa.
      Data viitoare il vei vedea... :)
      Un weekend frumos, draga Geta!

      Ștergere
  6. „E-un curcubeu
    Deasupra lumii sufletului meu“...

    Și un alt „curcubeu“ drag sufletului meu:
    https://www.youtube.com/watch?v=V1bFr2SWP1I

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te bucuri mereu de prezenta lui si sa te inspire!
      Multumesc de melodie! O saptamana excelenta sa ai!

      Ștergere