miercuri, 2 noiembrie 2016

Miercurea fara cuvinte (80) -
Tot felul de vartejuri


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte
ne asteapta sa participam!

Oare cum s-or simti norii, asa, mereu agitati...?

(Sursa pozelor)
 





Cat priveste miscarea oceanelor, mi s-a parut fabuloasa!





Va urez o zi de miercuri fascinanta!
Happy WW!



MFC (79)



28 de comentarii:

  1. Minunate imagini ai ales, dragă Suzana! Jocul norilor este fascinant, iar mișcarea oceanelor, este uimitoare.
    Happy WW și o lună noiembrie cât mai bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult pentu ganduri, draga Alex!
      O luna noiembrie excelenta si tie!

      ps. Mesajul tau intrase in spam. L-am recuperat abia azi!

      Ștergere
  2. Cred ca le place norilor sa fie agitati, altfel n-ar fi prezenti si atunci cand vantul bate tare. :)
    Fascinante imaginile din videoclip. Terra ca o picatura acidulata. :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o zi minunata! <3
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Videoclipul mi s-a parut chiar fascinant! Totul e interconectat! Orice se petrece intr-un loc, toata planeta raspunde!
      Happy WW, draga Diana! <3

      Ștergere
  3. Sa nu te prinda
    Cu mister
    Un vârtej în vraja-i... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar putea fi cam periculos in real!
      Asa ca ma multumesc sa privesc niste poze create frumos!
      Happy WW! ;)

      Ștergere
  4. Toate fotografiile sunt super dar, prima este preferata mea!
    Mi-a plăcut și fiulmul,felicitări!
    O zi de miercuri cât mai frumoasă,Suzana!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima mi s-a parut si mie tare spectaculoasa. Fara culoare, nu prea iti dai seama de miscarile aerului.
      Cat priveste miscarile marilor si oceanelor, filmuletul este foarte interesant, intr-adevar!
      Happy WW, draga Elena! <3

      Ștergere
  5. norii astia nelinistiti! :))
    si eu ma multumesc sa privesc niste foto create frumos! :)
    buna dimineata, Suzana, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O buna dimineata de miercuri, draga Pandhora!
      Cam multa neliniste in cer, uneori!
      Dar altfel cum am putea aprecia calmul?
      Happy WW!

      Ștergere
  6. ultima fotografie este speciala, super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A incheiat cu brio secventa celor patru!
      Si mie mi-a placut mult!
      Happy WW, draga Coco!

      Ștergere
  7. Mă întreb dacă norii ăia nu sunt un pic, nu mult!, agitați de Photoshop.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turbioanele generate de avioane sunt deosebite. Nu aveau nevoie de Photoshop. Au avut nevoie doar de putina culoare pentru a sesiza geometriile!
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  8. Imaginile astea te lecuiesc de zborul cu avionul! :))

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Numai aceasta concluzie nu mi-o imaginam...
      Nu ne speriem cu una cu doua...:D
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Spectaculoasa tare!
      Happy WW, Zolty! Sanatate multa!

      Ștergere
  10. Cred că mai ameţesc şi ei, norii, din când în când, fără a mai şti încotro s-o apuce. Se lasă doar purtaţi de vânt... :) O zi veselă să ai, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se cam lasa purtati de vant, ca nu au incotro!
      Mai degraba ne ametesc pe noi, care ii privim cu ochii in sus, fara sa mai apreciem obstacolele de jos...
      O zi vesela si tie, draga Dana! Happy WW!

      Ștergere
  11. uau!!! foarte interesant!!! Happy WW! cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Ceva mai aerian, de data asta! Si planeta ca o minge...
      Happy WW, draga Ioana!

      Ștergere
  12. Frumoase imagini chiar spectaculoase. Ai si tu in apropiere de casa "apa cea de toate zilele": un lac... asteptam fotografii frumoase si de acolo! O saptamana plina de zambete iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am mai trecut pe acolo si imagini mai noi nu prea am.
      O sa-mi revizuiesc atitudinea...
      Happy WW, draga Ileana!

      Ștergere
  13. Foarte spectaculoase sunt toate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avioanele si efectele lor sunt tare spectaculoase, intr-adevar!
      Happy WW, draga Cristi!

      Ștergere
  14. Spectaculoase imagini! Ce efecte surprinzătoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca multe altele ce tin de evolutiile avioanelor!
      Imi pare bine ca ti-au placut!
      O zi frumoasa, draga Potecuta!

      Ștergere