luni, 11 iulie 2016

The joy of quilling -
Bucuria quillingului


Framed mandala

This is my creation for the quilling contest on the site: www.instructables.com.
I discovered this contest on the beautiful and amazing site: "Allthingspaper".
Aceasta este creatia mea pentru concursul din site-ul: www.instructables.com,
descoperit pe un site frumos si uimitor: "Allthingspaper".

Tutorial:

Step 1:  Materials for quilled elements (Materiale pentru elementele realizate prin quilling)


- strips of paper white and shiny yellow of 3 mm thickness, 30 cm length;
- white paper, A4 format;
- quilling tool;
- glue and a glue applicator;
- tweezers and scissors.
     - benzi de hartie de culoare alba si galben stralucitor de 3 mm grosime, 30 cm lungime;
     - hartie alba, format A4;
     - unealta pentru quilling;
     - adeziv si aplicator pentru adeziv;
     - penseta si foarfeca.

Step 2: Coloring the frame ( Colorarea ramei)


I used a square wood frame (side: 11.5 cm) as base for bonding the quilled elements. 
I painted it first with acrylic white as base and after drying I used shiny colors put with 
an applicator. The colors are “Viva Inka gold” products. 
   Am utilizat o rama patrata de lemn (latura de 11.5 cm) ca baza pentru lipirea elementelor
  de quilling. Am vopsit-o mai intai cu alb acrilic si apoi, dupa uscare, am adaugat cu un 
  aplicator culori stralucitoare, din gama "Viva Inka gold".

Step 3:  Creating the quilled elements ( Crearea elementelor prin quilling)


I created three shapes: tight coils (using 15 cm of strip), teardrops (full length of strips) 
and beads from triangular pieces of white paper: 2 cm as base and 21 cm height. 
Prior the twisting on a knitting needle, I filled them with random colors. 
Finally I covered them with varnish. 
     Am creat trei geometrii: rulouri stranse ( utilizand  fasii de 15 cm), lacrimi (lungimea
     maxima a fasiilor) si margele realizate din fasii triunghiulare de hartie alba: 2 cm la
     baza si 21 cm inaltime. Inainte de a le rasuci pe o andrea, le-am colorat aleator.
     In final le-am lacuit.

Step 4: Bonding the paper elements ( Lipirea elementelor de hartie)


I put in place all the quilled papers and bonded them. 
The surface was not so wide, so it was easy to complete this step. 
The idea was to create the geometry of a mandala, even it is a simple one, 
with not so much elements. 
    Am pus  in pozitie toate elementele si le-am lipit.
    Suprafata nu a fost foarte mare, astfel ca aceasta etapa s-a realizat foarte usor.
    ideea a fost de a crea geometia unei mandale, chiar daca este una simpla, cu
    putine elemente.

Step 5: The embellishment of the composition ( Infrumusetarea compozitiei)


In the area of mandala I used between elements colors from contour liners 
(brass, red, blue, raspberry). For the gold lines and corners I used relief paste, 
Cadence product.
     In zona mandalei, intre elemente, am utilizat culori din pasta de contur
     (aramiu, rosu, albastru, zmeura). Pentru auriul din zona de colturi am
     utilizat pasta pentru relief, marca Cadence.

Here ends my story called "The joy of quilling". 
Aici este sfarsitul povestii numita "Bucuria quillingului".






Pentru aducere aminte: pozitia 108

13 comentarii:

  1. frumoasa arta, ies lucruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mic joc cu hartia! Arta sau joc?
      Nici eu nu mai stiu, dar a fost placut!
      O seara frumoasa, Coco!

      Ștergere
  2. Ce lucruri dragute! Cred ca ai o mare satisfactie cand termini de facut asa ceva. Eu nu as avea rabdare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate! E o senzatie deosebita cand pui punct.
      Cred ca ti-ar rasplati rabdarea...
      Multumesc de vizita, Nina. O seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Canavaua asta pare ca te-a intrebuintat cel mai mult pana acum...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări,ți-a ieșit o creație superbă,îmi plac mult
    culorile alese de tine!
    O săptămână ușoară și plină de reușite îți doresc,Suzana!
    Pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, draga Elena!
      Imi pare bine ca ti-a placut! Recunosc ca si mie! :D
      O seara excelenta si zile senine!

      Ștergere
  5. Multumesc mult, Luiza.
    Noroc ca exista atatea produse frumoase de bricolaj si pe la noi!
    O seara excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte vesel! Foarte frumos! Minunat!
    Imi place sa vad minunile iesite din manutele tale. :) De fiecare data simt un imbold de a incerca si eu. :) Apoi... o las pe alta data. :( Poate, intr-o zi, ma voi incumeta sa mesteresc ceva si sa arat si pe blog, chiar daca numai cu un titlu de genu': "nu faceti asa". :)
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana minunata! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sper sa ca totusi vei incerca! Pana nu o vei face, nu vei sti rezultatul. Poate vei fi uimita!
      A iesit vesela, intr-adevar. Si am avut mare noroc ca am gasit rama potrivita.
      O saptamana minunata si tie, draga Diana! <3

      Ștergere
  7. Oo, dar ai si acel instrument, chiar ma intrebam cu ce reuseste Suzana?! Probabil faci de mai mult timp, eu percep abia acum cat de mare ti-e pasiunea. :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si totusi nu am facut prea multe lucrari in aceasta tehnica. E adevarat ca acel mic instrument e dedicat, dar prima data am incercat cu o banala clama!
      Imi place mult sa ma joc astfel. Fiecare cu placerile lui...
      Noapte buna si zile frumoase, draga Mihaela!

      Ștergere