vineri, 1 iulie 2016

Reflexii in oglinda (54) -
Fantasticul din bijuterii


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Mi-au placut aceste bijuterii ale artistei Cheryl Lee  realizate din lut si combinatii de 
elemente naturale- cristale, scoici, piele, piatra, lemn etc.
Mai ales ca multe din ele sunt movulii...
(Sursa pozelor)












Va urez un weekend plin de veselie!




                                                                         Sursa




Reflexii (53)





16 comentarii:

  1. Wow! Sunt superbe! Incrdibil și fascinant cât de frumos își folosesc unii oameni creativitatea și talentul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am vazut astfel de combinatii, dar mi s-au parut foarte reusite.
      Un weekend deosebit sa ai!

      Ștergere
  2. Intradevar sunt deosebite !
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sperat sa placa. Cristalele sunt fascinante si in sine, dar in astfel de creatii, capata un plus de frumusete...
      Un weekend dupa dorinta, draga Iulisa!

      Ștergere
  3. Frumoase obiecte și absolut deosebite!

    Weekend minunat, dragă Suzana! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! O combinatie foarte eleganta de materiale. Si se potrivesc tare bine!
      Un weekend minunat si tie, draga Zina!

      Ștergere
  4. Fluturii mov merg în sir indian... :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai sunt la prima lectie de zbor!!!
      Asteapta decolarea...
      Un weekend fain!

      Ștergere
  5. Superbe bijuterii,mi-a plăcut simfonia în violet!
    Weekend plăcut îți doresc,Suzana!
    Îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Violetul m-a atras si pe mine din prima.
      Iar ametistul este un cristal deosebit.
      Un weekend minunat, draga Elena! <3

      Ștergere
  6. Tare mai sunt frumoase! Si interesante.
    Am intrat candva intr-un magazin unde se vindeau fel si fel de pietre semipretioase, uleiuri esentiale si altele de gen... De-ar fi fost dupa capul meu as fi cumparat totul! :) Erau multe bijuterii super interesante, cu pietre montate in argint - argintul e metalul meu preferat. Nu ma induram sa plec... dar a trebuit sa ma abtin de la a cumpara tot ce-mi facea cu ochiul. :)

    Iti doresc, cu drag, sa ai un weekend minunat! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In astfel de magazine mi-e si teama sa intru. Sau eventual sa nu am portofelul cu mine. Sunt unele lucruri incredibil de frumoase. Combinatia argint - cristale si mie imi place mai mult.
      Oricum, ne-am clatit ochii un pic...
      Un weekend minunat sa ai, draga Diana! <3

      Ștergere
  7. Foarte frumoase mai sunt. Strălucirea cristalelor este minunată. Ce mâini pricepute știu să dea valoare acestor bijuterii.
    Numai bine și o duminică frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-au placut tare mult, desi poate geometriile sunt cam sofisticate. Dar cred ca nu as ezita sa port asa ceva!
      Noapte buna si o duminica excelenta, Alex!

      Ștergere
  8. Sunt minunate si probabil foarte greu de realizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca da. O combinatie de cristale cu alte materiale pare cam laborioasa. Oricum efectul este minunat!
      O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere