miercuri, 6 iulie 2016

Miercurea fara cuvinte (64) -
O poveste din hartie si... putin galben


Initiat si condus de Carmen si continuat de Calin, jocul "Miercurea fara cuvinte
ne asteapta sa participam!

Mi-era dor de Alice in Tara Minunilor, asa ca atunci cand  am descoperit-o pe 
Marina Adamova si creatiile ei cu acest subiect, nu am mai stat pe ganduri!


(Sursa pozelor)
 







O carte cu o coperta plina de... galben
(editata in 1971)

Giumbuslucul meu galben!

Va mai aduceti aminte de primavara?


O zi de miercuri frumoasa si plina de minuni!
Happy WW!








MFC (63)



38 de comentarii:

  1. M-am gândit si eu la Galbena gutuie :), asta mi-a venit in minte când Mihaela a avut ideea Galbena.
    Happy WW!(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reascultat cu mare placere melodia.
      Si versurile si interpretarea sunt deosebite.
      Happy WW, Calin!

      Ștergere
  2. Frumoase, reprezentările din Alice în Țara Minunilor! Nu îmi dau seama ce sunt, ilustrații de carte?...

    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt create ca niste globuri de atarnat in brad. Mai are si alte variante, dar astea mi-au placut mai mult!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
    2. Aaa, am văzut eu agățătoarea și m-am gândit că ar putea fi niște globuri... Ce drăguțe!

      Zi frumoasă, Suzana!

      Ștergere
    3. E un subiect surprinzator pentru niste globuri, dar si Craciunul este un fel de poveste, asa ca de ce nu?
      Zi minunata draga Zina!

      Ștergere
  3. Interesante si frumoase creatii!
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase si tare migaloase. Inspiratia din povesti imi place tare mult!
      Happy WW, draga Iulisa!

      Ștergere
  4. O coperta ce ascunde multe peripetii si frumos ilustrate de catre Marina Adamova. A doua imi place in mod special.

    Happy WW, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut mult cartea cu povestea ei. Si m-am bucurat cand am descoperit si pe altcineva inspirandu-se din acelasi izvor.
      Happy WW, draga Mihaela!

      Ștergere
  5. foarte faine! la poza 2 am crezut ca e din ciocolata!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Te-a pacalit culoarea! Nu e nimic comestibil.
      Ar fi fost si pacat...
      Happy WW, draga Ioana!

      Ștergere
  6. Frumoasă colecție,și melodia mi-a plăcut!
    O zi minunată îți doresc,Suzana!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, draga Elena!
      Mi s-au parut interesante globurile din aceasta poveste.
      Happy WW, cu drag! <3

      Ștergere
  7. Frumoase si colorate !Fain si "My special Sun"!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si au un efect asa luminos! Monocromia chiar mi-a dat ceva batai de cap, dar a iesit bine... :D
      Happy WW, draga Sorin!

      Ștergere
  8. Cate se pot face si din hartie cand imaginatia e la ea acasa! :)
    Cantecul m-a intors in timp, in vremea copilariei, cand bunica punea gutuile pe pervaz si camera se parfuma discret.
    Iti doresc, cu drag, o zi minunata!
    Happy WW!

    P.S. Oho, imi amintesc de primavara! :) A fost tare capricioasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi imi plac gutuile, nu am facut niciodata dulceata de gutui. Doar mancarica.
      Iar din hartie, incep sa cred ca posibilitatile de creatii sunt nelimitate!
      Happy WW, draga Diana! <3

      Ștergere
  9. Cind le-am vazut si eu tot la globuri de agatat in brad m-am gindit, sunt foarte frumos realizate ! O zi frumoasa iti doresc Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca ma cuprinde o pofta sa tai si eu niste hartiute...:D
      Sunt atatea optiuni de lucru...
      Happy WW, draga Geta!

      Ștergere
  10. Suuuuuuperb!!!! Ah mi-e tare dor de bloggeriiit!!! :D Si nu mai am rabdare sa astept si sa stau pe tusa :(((
    Cel putin reusesc din nou sa ma bucur, desi pe fuga, de lucruri minunate!!.. Si asa deci .. azi e miercuri :D
    Imbratisari cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei!!! Cat mai renovezi?
      Imi pare bine ca ai mai trecut pe aici. Si eu am ratat sticluta minune, desi mi-am propus.
      Dau si eu vina pe caldura...
      Happy WW,cu drag!

      Ștergere
  11. ...și o idee de albastru, împărțită în 10 "zări". ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mana a adus un plus de culoare lucrarilor! :D
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Si povestea este tare frumoasa si genereaza o multime de idei simpatice!
      Happy WW, cu drag!

      Ștergere
  13. Doamne, cât talent şi ce bine exemplificat!! A treia îmi place mie.

    şi îmi place mult french-ul cu albastru, cred că aşa-mi voi face şi eu că e tare de efect ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci ai gasit doua subiecte interesante: Alice si "french-ul albastru". As fi curioasa daca si l-a facut pentru poza... :D
      Happy WW, draga Potecuta!

      Ștergere
  14. Cred ca lucrarile ar inveseli orice posesor: copil sau adult! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Sunt atat de frumoase astfel de povesti!
      Si micile creatii ce izvorasc din ele...
      Happy WW, draga Cristi!

      Ștergere
  15. Dacă tot vorbim de galben...

    Primăvară, primăvară...
    Zâmbetul întregii firi,
    Dragoste de fluturi galbeni
    Și de galbeni trandafiri.

    Primăvară, primăvară...
    Tremură luna bălaie,
    Dorm doi pui de rândunică
    Sub o strașină de paie.

    (Ce dor de galben avea și Octavian Goga!)
    Și, pentru că prea mult galben ar putea dăuna (vezi Van Gogh)... îți doresc o zi cât mai azurie! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce simplu si frumos suna versurile unui mare poet...
      Multumesc ca le-ai pus aici, in buchetul de galben.
      Cred ca e bine sa balansam galbenul lui Van Gogh cu azuriu.
      Chiar e bine!
      Multumesc de gandurile tale "potrivite"!
      Zile minunate iti urez cu drag!

      Ștergere
  16. Iubesc galbenul și poveștile în egală măsură. Foarte fain totul, Suzana, inclusiv creația ta. Aș vrea să te răsplătesc cu mai mult, dar tot ce am la îndemână e... puțin galben. ������

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele tale sunt frumoase iar galbenul l-am prins aici, pentru a completa fundalul. Este mai mult decat suficient!
      Povestile sunt frumoase si a le depana cu prietenii este minunat!
      Zile excelente de iulie, iti urez cu drag!

      Ștergere