luni, 25 iulie 2016

Duzina de cuvinte (95) -
Limitele unor ganduri

Cuvintele saptamanii:
stil, aventuri, calitate, parada, compromis, inspiratie, proiect, trupa, resurse, pastor, asumare, vizite.

Sursa


Imi recunosc limitele si nu consider ca este un compromis sa afirm asta.
Exista insa o adevarata parada de idei in jurul meu, continand resurse inimaginabile 
de inspiratie si aventuri,  asa ca uneori  ma intersectez cu aceasta valtoare intr-o
asumare constienta. Exista riscul ca un proiect gandit in stil propriu sa se modifice
simtitor dupa iesirea din vartej. Poate avea o calitate superioara, dar ar putea fi si 
deturnat de la ideea originara. Ceea ce recunosc ca imi creeaza o senzatie ciudata.
Niste vizite in universurile altora pot fi utile cred eu, in masura in care imi 
imbunatatesc performanta, dar sensul mesajului ramane intact.
E cam complicat, dar nu imposibil daca imi respect propriile reguli si ganduri.

Desi, m-am simtit tare nelinistita cand am citit aceasta definitie a trupului data
atat de complex de Friedrich Nietzsche.

"Trupul e un mare sistem de judecată, o mulţime cu un singur înţeles, un război şi 
o pace, o turmă şi un păstor". 

Dar cuvintele minunatului poet Lucian Blaga m-au readus in sensurile mele
si m-au mai linistit un pic!

"Trupul e marginea sufletului."

Inchei aceasta duzina bizara cu putina muzica cantata de trupa Amadeus,
care  imi place de cele mai multe ori cand am nevoie de o schimbare de ritm! 







Alte tesaturi pe marginea cuvintelor gasiti in tabelul lui Eddie!


14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri!
      Si tu sa ai o saptamana dupa dorinta! :)

      Ștergere
  2. Interesantă fotografie!
    O săptămână frumoasă și ușoară îți doresc,Suzana!
    Îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar. Mi s-a parut deosebit efectul realizat, asa ca un curcubeu in jurul omului.
      Multumesc de urari, draga Elena! La fel si tie! :)

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Un poet atat de minunat cred ca nici nu putea fi altfel! ;)
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Fascinant acest fenomen! Poate nu degeaba se numeste "spectru". :) Poate ca aceia care au sansa de a-l vedea (trai) sunt intr-un punct de unde, daca ar sti, ar putea arunca o privire dincolo de "văl", in alt univers. :)
    Imi plac ambele definitii ale trupului - le consider la fel de adevarate. :)
    Noapte buna, Suzana draga!
    Iti doresc sa ai o zi excelenta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu imi pot imagina o astfel de sansa. Dar bineinteles ca viata este plina de surprize.
      Cat priveste definitiile, prima m-a surprins tare mult. Si ma intreb cum trebuie sa te simti ca sa o gandesti in felul acesta.
      O zi excelenta draga Diana! <3

      Ștergere
  5. Tare îmi plac citatele descoperite și imaginea. Să ai o săptămână minunată cu noi și noi minunățiii dezvăluite ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te uiti si pe link-ul imaginii. Este cu adevarat interesant.
      Aceste doua citate mi s-au parut o minuscula dovada de cat de mari pot fi diferentele intre epoci, tari, oameni.
      Multumesc de ganduri, draga Dana! Zile frumoase si inspirate sa ai!

      Ștergere
  6. faine citate, doua mentalitati diferete: una vest europeana, rezultat al crizei de constiinta din sec 18 si una est europeana arhaica, rurala; mai exact una care a decretat ca Dumnezeu a murit, si una care traieste cu Dumnezeu.:)
    Cred ca ti-ar placea sa citesti cateva carti de istoria mentalitatilor! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este o idee interesanta.Intelegand cum au evoluat mentalitatile poate ca am intelege ce se intampla in zilele noastre.
      Citatele mi s-au parut uluitor de diferite. Si esenta este cea spusa de tine atat de frumos!
      Zile frumoase sa ai!

      Ștergere
  7. Interesante versurile, "Ce e el? (sufletul) … rămâne o enigmă
    Adevărată paradigmă." Asa cum interesanta e si dilema celor doua definitii absolut incredibile ale trupului, din viziuni diferit exprimate. Relatia cu sufletul, insa, se descifreaza pregnant.
    Toate cele faine si frumoase sufletului sa dorim! O seara placuta si un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o enigma, dar poate ca am avea sansa sa o descifram daca am dori intens si am cere sprijinul Creatorului.
      Poate este singura modalitate de a scapa de "dileme".
      Nu stiu... ma gandesc...
      Deja se apropie sfarsitul de saptamana. Unde zboara timpul?
      Si tu sa ai zile dupa dorinta!

      Ștergere