vineri, 27 mai 2016

Reflexii in oglinda (50) -
Lumini si umbre


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Tablourile lui Cristoforo Scorpiniti se modifica permanent, in functie de lumina.
Mi s-au parut surprinzator de captivante !

(Sursa pozelor)








                                                                         Sursa

Va doresc un weekend excelent si luminos!



                                                                           Sursa


Reflexii (49)



20 de comentarii:

  1. Suzana draga, ce as putea sa scriu? Stau, privesc - imi place ceea ce vad - ma minunez si ma gandesc, ca de obicei: cat talent si imaginatie au unii. :)
    Excelente lucrari!
    Multumesc pentru urare. Iti doresc, cu drag, un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa incerc sa ma documentez despre aceste culori. Efectele sunt cu totul speciale. Oare cum e sa ai in casa, pe un perete o compozitie ce se modifica astfel? Parca e vie!
      Un weekend excelent, draga Diana!

      Ștergere
  2. interesantă prezentare ! mulţumesc frumos pentru noutatea admirată la tine!
    cu drag, îţi doresc multă sănătate şi un weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga prietena, aceste imagini au fost descoperirea mea de ieri. Si am zis ca merita sa le pastrez aici, pentru ca tare mi-au placut si mie!
      Un weekend excelent!

      Ștergere
  3. Pe vremuri făceam lumânări din gel folosind culori asemănătoare.
    Tare frumoase mai ieşeau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-e complet neclar ce culori foloseste. Nu stiu daca sunt doar fosforescente.
      Nu am facut niciodata lumanari. Dar cred ca era interesant!
      Weekend placut si linistit, Radu!

      Ștergere
  4. Impresionantă prezentare,îmi place enorm de mult!
    Weekend plăcut și o duminică frumoasă îți doresc,Suzana!
    Îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ar fi fenomenale pe un perete!
      Multumesc de ganduri, Elena!
      Un weekend placut si tie!

      Ștergere
  5. excelent, chiar merita pastrate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Efectul este tare spectaculos. Sunt curioasa cum ar arata un tablou doar cer, cu stelele vizibile noaptea...
      Weekend placut sa ai!

      Ștergere
  6. Foarte frumos! O descoperire minunata :)
    Mi-ar placea sa am primul tablou in sufragerie, dar cred ca as tot stinge si aprinde lumina ca sa ma minunez de schimbari.
    Un weekend frumos iti doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca ar fi nevoie. Pe masura ce s-ar apropia noaptea,
      s-ar modifica oricum. Si mie mi-a placut mult. Parca e permanent ceva nou. E o senzatie deosebita!
      Noapte buna si o duminica frumoasa, Evelyn!

      Ștergere
  7. Superbă arta acestui pictor. Să tot admiri metamorfoza tablourilor lui. Și ce faină e muzica aleasă!
    Numai bine și o duminică frumoasă, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tot uitam si parca nu imi venea sa cred efectul. Si asta doar asa, in fotografii. In realitate cred ca sunt chiar fascinante!
      O duminica excelenta, Alex!

      Ștergere
  8. Interesante, foarte interesante! Mi-ar plăcea să avem și noi în casă așa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca inveselesc mult o camera, asa schimbatoare cum sunt!
      Seara frumoasa si o saptamana usoara, draga Zina!

      Ștergere
  9. Nuanțe de urzeala tronurilor... ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Minunate si interesante... Adica, mie mi se pare fascinanta schimbarea culorilor si parca a unor stari! Iar muzica sferelor e atat de linistitoare insotind imaginile in derulare!
    Frumoase lucruri ne impartasesti, ca intotdeauna in postari sensibile! Saptamana insorita si plina de bucurii la inceput de iunie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muzica sferelor are imagini atat de frumoase! Imi pare bine ca ai ascultat-o. E foarte linistitoare.
      E inceput de iunie, dar parca e in plina vara! Sper sa nu fie canicula trei luni.
      Zile frumoase si pline de descoperiri, Alexa!

      Ștergere