vineri, 20 mai 2016

Reflexii in oglinda (49) -
Bijuteriile ca arta


Sorin m-a obisnuit cu rubrica  "Reflexii in oglinda".
E doar un joc al descoperirilor  impartasite!

Aniko Kolesnikova  creeaza si bijuterii foarte interesante, pe langa  minunatele 
coperti de jurnal  prezentate la Miercurea fara cuvinte
Printre sursele ei de inspiratie: filme de fictiune, natura, personaje fantastice, 
scrierile vechi, istoria universului...

(Sursa pozelor) 












Va urez cu drag, un sfarsit de saptamana minunat!








Reflexii (48)


12 comentarii:

  1. Sunt "bolnava" cand e vorba despre astfel de bijuterii! :) Sunt excelente!
    De cand nu am mai ascultat-o pe Jennifer Rush...! E una dintre cantaretele care-mi plac.

    Multumesc, Suzana. Iti doresc, cu drag, un weekend cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca am nimerit-o! Pe Jennifer nu o mai ascultasem cam demult. Bineinteles ca am dat de ea accidental, dar intamplarile astea sunt foarte interesante...
      Cat priveste bijuteriile, mi se par foarte elaborat gandite, daca pot spune asta. In rezumat, minunate...
      Un weekend minunat si tie, Diana!

      Ștergere
  2. ...și prețul unde este afișat? :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e imposibil sa cred ca nu le-ai descoperit... inca!

      Weekend placut!

      Ștergere
  3. Superbe bijuterii! Aș purta cu mare plăcere colierul din a cincea fotografie...

    Weekend fumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut tare mult, dar nu imi dau seama cat e de greu! Oricum, e tare rafinat!
      Weekend excelent, Zina!

      Ștergere
  4. Wonderful photos! That delightful designs, I love!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you liked them. These designs indeed are wonderful!
      Have a beautiful weekend, Leovi!

      Ștergere
  5. Wow! Fara cuvinte! Niste coliere unice :D
    Imi place si melodia, tare mult. De cand nu am mai ascultat-o..
    Weekend frumos si insorit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unice si cred ca tare laborioase la realizare. Dar efectul este superb. Imi pare bine ca te-ai bucurat de auditie.
      E frumoasa melodia.
      Weekend frumos si ... fructuos!

      Ștergere
  6. Câtă răbdare și migală în aceste opere de artă,îmi plac foarte mult!
    Îți mulțumesc pentru urări și melodie,Suzana!
    Weekend minunat îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere, draga Elena!
      Sper ca ziua de azi a fost pe gustul tau.
      Bijuteriile sunt intr-adevar minunate si inspirationale...
      Pupici si o duminica cat mai placuta!

      Ștergere