duminică, 22 mai 2016

Mandala simpla, pirogravata


Indiciul cinci primit de la Provocari  Verzi catre Zana Verde Fluturas,  
este inclus in  tema: "#43 - Ce faci cu bete de inghetata".


Mandala pirogravata


Nu am mai incercat pirogravura de cand eram in scoala. 
Si s-a intamplat sa fie acum, pentru Zana! 
O mica mandala pirogravata am realizat-o pe cinci baghete de inghetata,
lipite pe carton spuma. (dim. 6cm x 14 cm)


Detalii de lucru


Detalii - zona mandalei

Este clar ca mai trebuie sa exersez, dar a fost o experienta interesanta!

Am gasit si un tutorial interesant. Poate va inspira!



Tema #42

Update: Galeria de creatii pentru tema #43.



 

16 comentarii:

  1. ...parcă orele la școală se numeau de lucru manual... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Chiar asa se numeau! Si faceam tot felul de chestii interesante in cadrul lor! ;)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Poate reinceput este un pic prea mult spus. Dar e o tehnica ce trebuie lucrata, sa-ti formezi mana. Oricum mi-a placut experimentul. E o abordare posibila.
      O seara placuta si o saptamana frumoasa, Natalia!

      Ștergere
  3. Foarte reusita lucrarea ta! Si ideea de a pirograva pe betisoarele de inghetata e faina. :)
    Mi-ai amintit ca am si eu pe undeva cateva "tablouri" pirogravate de tata; mi-am incercat si eu talentul pe cateva. :))
    Interesant foarte tutorialul. Tare-mi plac postarile tale! Colectionez linkuri si-mi spun "o sa fac si eu asta!" si tot ce fac e sa colectionez si mai multe linkuri. :)
    Iti doresc, cu drag, o saptamana cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alege ceva ce-ti place si da-i drumul. Poate vei fi uimita!
      Tocmai am constatat ca betele se pirograveaza ff usor. Inca mai miros a lemn ars! :) Si este un iz placut. Tutorialul mi-a placut si mie si cred ca realizeaza o combinatie de tehnici foarte interesanta.
      O saptamana dupa dorinta sa ai, Diana!

      Ștergere
  4. Felicitari! Trebuie rabdare si talent pentru a face manualitati. Mereu imi vine cheful cand vad la tine :)
    Pe vremea mea, orele la scoala se numeau "atelier".
    Ah, cu ce ai ars lemnul? Video-ul e bun, ce frumos i-a iesit tabloul la sfarsit! Dar e nevoie de muulte ustensile pentru a face la fel..
    Eu de mica imi amintesc ca aveam niste bucatele de lemne dreptunghiulare pe care desenam cu niste creioane groase si faceam mini tablouri. Acele creioane erau sidefate, si asemanatoare cu fardurile.. intr-un fel :)) Nu stiu cum sa explic mai bine, de atunci nu am mai dat de astfel de creioane.
    O saptamana frumoasa sa ai, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am un mic aparatel simplu de pirogravat, ce are cateva varfuri (accesorii).Nu stiu la ce creioane te referi, dar oricum sunt atatea modele, ca e si greu de ales.
      Multumesc de ganduri, Evelyn si o saptamana frumoasa sa ai.
      Si astept sa ne spui despre cum ti-ai "gradinarit" balconul!

      Ștergere
  5. Hm! Mi-am adus aminte de Atelierul din scoala generala si de aparatul de pirogravat! De unde ai aparatul de pirogravat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se gaseste in magazinele cu produse de bricolaj, unde o parte a accesoriilor se vand si separat. L-am luat cam demult, dar acum pot spune ca l-am inaugurat.
      Seara frumoasa, Adrian!

      Ștergere
  6. E uimitor cata creativitate si inspiratie ai!!!
    Mult spor la creat minunatii in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, Micaela! Imi pare bine ca ti-a placut mica mea mandala.
      Zile frumoase de mai!

      Ștergere
  7. Da, ai multa creativitate si rabdare. Nu am mai vazut ceva pirografat de atatia ani, ca si uitasem ca se face asa ceva. Dar uite ca se face din moment ce se mai vand inca aparate. Felicitari si succes in continuare, poate ca este un reinceput!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a fost dor sa reincerc. Eu nu am fost atenta, dar chiar se vand aparatele. Sunt multe creatii in lemn si cred ca cel mai usor pot fi semnate pirogravat. Cel putin asa cred.
      Multumesc de gand, Mihaela.
      O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  8. Ce minunat a iesit!!! Tot stau si incerc sa imi amintesc daca am incercat totusi si pirografia in copilarie. Cred ca da... Dar nu la scoala, avea un prieten de familie aparat si ne-a aratat. Si parca am incercat si traforaj... cu panza. ;)).
    A iesit foarte foarte frumoasa mandala. Zanuta adora sunt sigura :P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu sigur ca la scoala, la o ora de lucru manual.
      Din pacate nu mai am lucrarea de atunci, dar stiu ca a fost migaloasa, apropape un format A4.
      Multumesc de ganduri, Rux. Mi-a facut placere sa reincerc asa ceva.
      Duminica placuta sa ai!

      Ștergere