sâmbătă, 14 mai 2016

Lunea provocatoare -Dor


Pamantul dintr-o perspectiva lunara


Afara este senin cu vant usor. Apa se loveste de mal intr-un joc al ei, ce parcurge

etapele de la deliciu la extaz. Extaz? Ei, poate ca exagerez un pic, dar de ce nu?

Sunetul ei inconfundabil imi place enorm.

Se unduie si crestele mici stralucesc in soare. Este o miscare verde si fascinanta, care

este calmantul ideal pentru  nelinisti si doruri.








La Eddie in tabel, puteti citi si alte idei pline de "dor"!




                                                                           Sursa


10 comentarii:

  1. Cerul nu-i senin aici, vantul bate mai mult decat incetisor, frunzisul fosneste ca valurile marii si mie-mi vine dor de duca. :)

    Iti doresc, cu drag, o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seninul sigur va veni! Putina rabdare...
      Cat priveste dorul de duca, cred ca esti singura in masura sa faci ceva in acest sens...

      O duminica minunata si o saptamana usoara si cu mai mult soare!

      Ștergere
  2. Minunate gânduri, dragă Suzana! Da, sunetul apei care loveste malul este minunat de linistitor. Iar melodia lui Gheorghe Zamfir este o bucurie pentru suflet!
    Să ai o duminică minunată! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, Alex.
      M-am bucurat cand am gasit sirena. Cred ca muzica s-a potrivit cu gandurile mele!
      O duminica frumoasa sa ai!

      Ștergere
  3. Mărgeaua albastră văzută de pe lună...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mica pare planeta noastra mare...:)Mica si albastra!

      Dumninica frumoasa!

      Ștergere
  4. Frumos scris. Cat de linistitoare este melodia.. am ascultat-o cu mult drag! O duminica placuta, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Videoclipul mi s-a parut deosebit conceput. Imagini marine aparte. Imi pare bine ca ti-a placut!
      O duminica dupa dorinta si o saptamana senina!

      Ștergere
  5. M-am rusinat sa scriu despre dorul de mine... dar acum, cand il marturisesti si tu, atat de candid...imi dau seama ca, undeva fiecare tanjeste dupa vremea lui de glorie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare un lucru firesc sa incerc sa-mi reamintesc. Mi-as dori sa si reusesc, dar asta este o alta poveste...
      Revelarea dorului de noi cred ca are legatura doar cu ceva subtil si frumos si nu cu vreun alt sentiment. Asa cred eu...
      Zile frunoase si linistite, draga Cita!

      Ștergere