duminică, 8 mai 2016

Leapsa - cu S


Am intrat si eu in jocul intrebarilor al caror raspuns trebuie sa inceapa cu prima litera
a prenumelui.
S-au mai jucat in felul acesta: Diana, Evelyn, Flaviana, Laura, Mihaela, Vienela, Zina.

1. Nume: Suzana 
2. Cateva cuvinte din patru litere: sare, stuf, stol, supa
3. Numele unui baiat: Silviu
4. Numele unei fete: Sorina
5. O ocupatie (sau mai multe): scafandru, sculptor, statistician
6. O culoare: sepia
Roata nuantelor de sepia


7. Ceva ce o sa porti in viitorul apropiat: sandale, sacou
8. Un nume de mancare/ingredient (sau mai multe): salata, somon, smochine, susan
9. Ceva ce gasesti in baie: sapun
10. Un loc: Sinaia


11. Un motiv pentru intarziere: supararea
12. Ceva ce ai urla: Sariti!  

13. Un titlu de film: "Sunetul muzicii".
14. Ceva de băut: socata
 
Reteta socata


15. Un grup muzical: Scorpions


16. Un animal: salamandra
17. Un nume de strada: Sperantei


18. O marca de maşina: Suzuki

19. Titlul unei melodii: "Storms in Africa"




20. Cărţi: "Sorrell si fiul" (Warwick Deeping); "Secretele intineririi" (Sang Whang);
                  



Daca va place jocul  literelor, jucati-va si voi un pic!




 

28 de comentarii:

  1. Faină leapșă. Mi-au plăcut alegerile tale. ma ales.... Scorpions! Îi ascult mereu cu multă plăcere, căci au fost printre preferații mei, încă din anii de liceu.
    Numai bine, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au melodii tare frumoase. Si intamplarea face ca s-a potrivit litera! :)
      Oricum, a fost o leapsa simpatica!
      Seara frumoasa, Alex!

      Ștergere
  2. Te gândești la Sinaia și ai vrea s fii l Londra, după cabina telefonica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa nu razi (prea tare) dar ma gandeam la filmul Doctor Who, cand am pus poza! :)

      Ștergere
  3. Frumos...melodia Corinei și clipul Enyei mi-au mers direct la suflet,mulțumesc mult Suzana,mi-ai făcut duminica frumoasa!
    O duminică plăcută îți doresc,draga mea!
    Pupici și îmbrățișări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac mult si mie. Din cand in cand le mai ascult si-mi face o deosebita placere!
      Multumesc de ganduri si o duminica minunata sa ai!

      Ștergere
  4. Ei, Suzana, ce mult mi-a plăcut mie ”Sorrel și fiul”! Dar știi că are o continuare? Tot cu S: ”Sinceritate”!

    Frumoasă leapșă, sper să o mai preia și alții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam! Multumesc, Zina! O voi cauta sa o citesc.
      Daaa! Tare simpatica si cumva personalizata...
      Seara faina sa ai!

      Ștergere
  5. scafandru? interesanta meserie...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte. Sper ca intr-o alta viata sa am o astfel de experienta! Acum, doar imi imaginez cum ar fi! ;)
      Seara frumoasa, Coco!

      Ștergere
  6. :) Deşi e frumuşică leapşa asta, nu mai sunt demult fan al lor!
    Din lipsă de timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita, Radu. Uneori astfel de jocuri pot totusi deconecta!
      Sanatate si numai bine iti urez!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Distractiv intr-adevar si am descoperit cu aceasta ocazie si un site interesant despre arte vizuale - in linkul de la sepia.

      Ștergere
  8. Uite așa mai aflu și eu nume noi de culori, și alte lucruri pe care nu le știam! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ai aflat lucruri noi. Si eu am descoperit site-ul cu roata nuantelor. Si am reascultat-o pe Corina! :)

      Ștergere
  9. Scorpions si Enya.. foarte bune alegeri :D
    Am facut si eu leapsa asta cu cateva zile in urma, dar a ta e mai interesanta, ai pus poze, surse, video-uri.. fain!
    O Duminica placuta, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am actualizat postarea si cu leapsa ta.
      Pe Enya am descoperit-o destul de tarziu, dar imi place tare mult!
      Multumesc de ganduri, Evelyn!
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  10. Frumos !
    Am aflat cateva notiuni de cultura generala: sepia, Suzuki si ...socata.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Daurel!
      Confirm reteta de socata. Eu insa am folosit in loc de drojdie putin orez. Asa stiam. Ba chiar am incercat-o si din flori uscate, mai mult de curiozitate si a iesit si asa.
      Seara frumoasa!

      Ștergere
  11. Vazand postarea ta mi-am amintit de un film preferat: Salamandra cu Franco Nero in rolul principal. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot cu S incepe! Nu mai stiu daca l-am vazut. Oricum, capitolul filme il am cam firav. :)
      Seara faina, Cristi si plina de descoperiri!

      Ștergere
  12. F
    Foarte interesanta Leapsa ta,plina de lucruri noi,pentru unii,cu amintiri de muzici sensibile si placute, cred ca si restul a fost
    pentru toate gusturile !
    Felicitari pentru diversitate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de ganduri, Natalia!
      Am zis sa mai condimentez putin cu lucruri placute si poate utile. Asa simt, asa fac.
      O seara frumoasa si o saptamana la fel!

      Ștergere
  13. Foarte-foarte frumos ai aranjat leapsa. :)
    Imi place Suzuki... cu doua roti mai mult decat cu patru. Sa alerg spre Sinaia pe doua roti, ascultand Scorpions sau prin Africa, ascultand "Storms in Africa". Gata! M-am trezit! :))
    Iti doresc, cu drag, o saptamana cat mai frumoasa!
    P.S. Socata as bea in loc de apa. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce idei simpatice! O socata as bea si eu. Ar trebui sa ma grabesc, ca florile dispar repede. Din pacate fructele nu mai ajung prin piata. Iubesc gemul din boabe de soc, dar din pacate, doar o singura data am reusit sa-l fac.
      O saptamana frumoasa, Diana!

      Ștergere
  14. Am venit sa citesc si raspunsurile tale, ma bucur ca mi-ai zis, ca ai participat si tu!
    As manca somon cu salata. :)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e meniul perfect: si gustos si sanatos!
      Mi-a placut leapsa ta. Poate se mai imprastie, sa fie mai larga colectia!
      Seara frumoasa si numai ganduri bune!

      Ștergere