vineri, 6 mai 2016

Duzina de cuvinte (84) -Corelatii

Cuvintele saptamanii, propuse de Vero:
cor, corabie, corb, corcitura, corcodus, corespund, corect, corida, corn, cornee, cornet, coroana.
Tema saptamanii: "Corelatii".

Sursa

Cum as putea sa inteleg ideea de "corelatii", daca nu a existat un curs cu o 
astfel de tematica?
Am facut totusi cateva seminarii de logica, unde am auzit tot felul de idei ciudate,
ce nu prea corespund realitatii de azi.
Realitate pe care nici nu stiu cu ce sa o compar, pentru a pricepe ceva corect din 
ceea ce se intampla! 
Fie ca o privesc printr-o lupa - cornee de capitan de corabie,  prin ochii unui corb,
care se leagana pe creanga unui corcodus cu o stufoasa coroana, sau prin ochii
unui toreador care asculta aclamatiile unui cor urias de spectatori, in timp ce 
corida continua si un taur incearca sa-l strapunga cu un corn ascutit, totusi
constat ca ceva nu se leaga.
Degeaba incerc sa fac corelatii intre momente si evenimente. Pentru ca ele parca
devin un fel de corcitura bizara care ma nedumereste. 
Totul pare ilogic si necorelat. Ma intreb daca un cornet de inghetata cu glazura de
ciocolata ar reusi sa ma binedispuna.
Imi propun sa nu mai imi bat capul momentan, cu idei corelate mai mult sau mai
putin logic.

Astept clipa de inspiratie care sa lumineze haosul din jurul meu si care sa ma
faca sa percep si sa inteleg detaliile!
Pana atunci insa...



Sursa



In tabelul lui Eddie, alte idei rasucite si poate mai...corelate!



8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cam asa ceva! Si senzatia este extrem de ciudata... ;)

      Ștergere
  2. Eu spun că o îngheţată ţi-ar prinde bine chiar dacă nu e tocmai vară şi apoi să vezi ce corelaţii o să faci... Sfârşit de săptămână cât mai luminos, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si tie, Dana! Nu stiu cum va fi vremea in weekend, dar sigur voi lua o inghetata! Poate ma mai "coreleaza" un picut! :)

      Ștergere
  3. De ce a trebuit sa te intrebi tocmai despre cornetul de inghetata cu glazura de ciocolata? Si de ce a trebuit sa te citesc seara, cand afara ploua? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca imi plaaaace! Daca ti-am facut pofta la fapt de noapte, imi cer scuze,dar si maine e o zi, asa ca imi voi imagina ca o mancam impreuna! ;)

      Ștergere
  4. Bravo! Eu nu as putea sa pun la loc atatea cuvinte intr-o forma atat de buna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Evelyn!
      Senzatia asta a ta, ca nu stiu cum sa le imbin, exista la fiecare duzina. Pana cand apare ideea. Incearca si cine stie ce surprize apar!

      Ștergere