vineri, 11 decembrie 2015

Reflexii in oglinda (32) -
Podele... marine


Vinerea, Sorin m-a obisnuit cu "Reflexii in oglinda".
Daca vrem sa participam, suntem bineveniti.

Poate ca rasini epoxidice suna putin cam tehnic,  dar podelele realizate din aceste 
rasini pot arata ca in pozele urmatoare.
Sa stiti ca nu va puteti scufunda pentru  a va juca cu delfinul, sau culege scoici.
Dar poate ca reusiti sa zambiti un pic!

(Sursa pozelor)










Sa aveti un weekend minunat!









Reflexii (31)


8 comentarii:

  1. Acum să te văd cum mai intri în bucătărie... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca initial as avea o retinere, dar pentru ca stiu despre ce e vorba m-as obisnui!

      Ștergere
  2. Ciudate dar interesante aceste pardoseli !
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudate, dar m-as impaca bine cu un delfin...:)
      Un weekend frumos iti doresc!

      Ștergere
  3. Tare faine sunt astfel de decoruri! Tot vedeam la un moment dat poze cu picturi 3D pe strazi si-mi imaginam ca am un covor (ceva de genu') cu o groapa/prapastie, pe care sa-l pun in faţa usii de la intrarea in casa, in zilele cand nu am chef sa aud sunetul soneriei.
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar la o asemenea varianta nu m-am gandit. De unde stii daca nu cumva efectul este invers celui scontat. Atrasi de
      adrenalina :)
      Noapte buna si o saptamana frumoasa!

      Ștergere
  4. tare mult imi plac aceste podele :))) Am cochetat mult timp cu ideea de a-mi decora asa baia, dar... actiunea presupune o renovare totala si am ramas cu "vechiul" ;) Dar daca voi castiga la lotto, voi pune în aplicare planul! ☺☺☺
    O saptamâna minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa-ti indeplinesti aceasta dorinta!
      Nu-mi dau seama cat ar putea fi de scump, dar cred ca mi-ar placea macar un mic tablou cu un astfel de efect. Neaparat cu delfini!
      Zile frumoase sa ai!

      Ștergere