duminică, 4 octombrie 2015

Mozaic de septembrie

Inspirat de frumosul site al Irinei, Dulce Casa.




Luna Septembrie, Rapciune sau Vinitel, in cuvinte:

* Frumuseti simple de care m-am bucurat:
  
   Am reusit sa ajung in Gradina Botanica "Dimitrie Brandza" din Bucuresti.
   Verdeata, flori, o sera frumoasa. Mi-a placut si mi-am propus sa revin. Este un 
   spatiu de plimbare excelent.
   Despre cele cateva poze  cu urme de avioane, nori si un cer superb, chiar am
   fost exagerat de entuziasmata!
   Cat despre struguri, eu nu am de unde sa culeg, dar mi-au dat niste prieteni un 
   must bun, bun, asa ca mi-am domolit pofta.


* Experiente in bucatarie: 

   Am luat din piata niste coarne foarte coapte. Le gasesc cam rar, daca nu umblu 
   special   pentru a le descoperi.  Noi le consideram un  medicament  foarte bun 
   pentru deranjamente stomacale.  Si le pastrez sub forma de cornata, punand la
   doua kilograme de fructe un kilogram de zahar. Am adaugat o sticla de vodca, 
   dupa ce aproape s-a topit zaharul. 


* Ce mi-am imaginat si ce a iesit:
  
    - O rama cu pene facuta pentru prietenele de la Provocari Verzi s-a transformat
       intr-un mic tablou.  
    -  Seria de lucrari cu fluturasi continua. Ce pot face daca ma tenteaza?
    -  Virtual va daruiesc o inima "tehno" si un mic buchet de flori!
    

* Descoperiri in spatiul virtual: 

   O idee noua pentru mine: muzica lui Mozart utilizata in cresterea strugurilor!
   Un vinificator italian a facut aceasta descoperire: vibratia muzicii tine
   departe daunatorii. Si ca un bonus, muzica are si un efect benefic asupra
   fermentarii vinului.  Mi s-a parut interesant! 
 
* O idee pe gustul meu:

    "Cartea care merita citita nu e cea care gandeste pentru tine, ci cartea care 
      te face  sa gandesti"      
                                        (James McCosh)





Zile minunate sa aveti in octombrie!




Mozaic de august


9 comentarii:

  1. Faină ideea acestui mozaic al lunii. Un fel de "bilanţ" al unei etape din viaţă...
    Numai bine, Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-a placut si mie ideea si incerc sa o mentin.
      Un fel de jurnal lunar partial, ca altfel e cam complicat...
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  2. Multumesc de vizita, Luiza.
    Sa stii ca este si buna. Singura problema este cu gasitul lor prin piete.
    O zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. cemult imi place mozaicul lunii! cel mai mult mi-a atras privirea inimioara aceea cu transmise prin rotite dintate angrenate cu rubine si alte "pietre pretioase" ce metafora perfecta!
    O luna frctuoasa sa-ti fie si octombrie! gânduri bune ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am vazut pe masa rotitele, parca s-au adunat singure intr-o inima!
      Mi s-a parut interesanta ideea, poate fie si pentru faptul ca vad in jur
      lucruri care nu imi plac. Si prea multa raceala. Ar trebui topita cumva!
      Si mie imi place sa fac mozaicul. Mi-a placut ideea si am marsat. Si mai descopar si idei noi. Ca cea cu strugurii si muzica. Imi place ca sunt oameni care descopera asa ceva!
      O luna octombrie frumoasa,cu multe idei noi!

      Ștergere
  4. inspirat mozaic, e greu sa nu-l admiri...in egala masura admir igeniozitatea si indemarea care, se pare, te caracterizeaza :)
    eu sunt departe de astfel de calitati de aceea le admir cu drag la altii cand le gasesc...
    interesanta si categoric adevarat panseul referitor la carte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Pandhora, dar la ambele capitole mai trebuie sa ma perfectionez.
      Oricum, exercitiul este totul!!!
      Citatul mi-a placut si mie mult. Mai ales ca in scoala nimeni nu te prea invata de fapt CUM sa gandesti. Dupa terminarea facultatii am aflat de existenta cercetarilor bibliografice bazate pe tezaure de cuvinte. Aceasta idee cred ca trebuia sa existe la nivelul liceului. In fine...
      O zi frumoasa sa ai!

      Ștergere