luni, 5 octombrie 2015

Meloman pentru o zi -
Zmeii care au cucerit Berlinul

Iulisa gazduieste descoperirile noastre muzicale la rubrica "Meloman pentru o zi".
Daca avem ceva frumos de impartasit suntem bineveniti.


Este vorba despre formatia  "Zmei Trei", o trupa muzicala formata dintr-un chitarist
roman din Berlin, un compozitor vibrafonist neamt si o soprana ardeleanca.
Cititi mai multe despre ei, pentru ca viata lor mi s-a parut extraordinara si poate fi
o adevarata sursa de inspiratie.










Acesti artisti ambitiosi pur si simplu m-au fascinat. Viata lor pare a fi o poveste,
dar este o poveste reala, plina de pasiuni, emotii si talent.
Sper sa va placa si voua "muzica sufletului aspru romanesc", interpretata de 
formatia Zmei Trei!



6 comentarii:

  1. fantastic! acum aflu de acest grup si sunt deosebit de impresionata! Muzica lor îmi pare combinatie magica de muzica tradiţionala româneasca, jazz, muzica clasita si muzica bisericeasca! wow!
    multumesc Suzana draga pentru aceasta prezentare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact la fel am exclamat si eu cand i-am auzit! Nu stiu daca este vorba doar de muzica sau de modul cum esenta romaneasca este surprinsa in melodii sau de
      reinterpretarea anumitor cantece sau pur si simplu de viata lor...
      Mi se par minunati.
      O zi frumoasa si melodioasa!!

      Ștergere
  2. Reflexiva entrada en nosotros esta el poder del cambio . Te mando un beso

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's an interesting reflection for the power of change! And because your comment arrived at this post I do not know how,
      I was happy to hear again these melodies.
      Thank you and a fine week!

      Ștergere
  3. Hello, I don't know how to put it on English, so I'll just say HELLO!!! GREAT MUSIC!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. They are quite special. The energy of their music is unique!
      I am surprized that you came here, but good for you to listen this beautiful music!
      All the best, Marie!❤️😘

      Ștergere