luni, 19 octombrie 2015

Lunea provocatoare -
Asteptare

Tema saptamanii: "The lady in white"



Te astept de mult sa vii!
Sa-mi transformi pustiul din mine
intr-un camp plin cu flori!


Sa-mi transformi sufletul 
intr-un cer insorit!


Sa-mi mangai obrajii cu
parul tau matasos!

Sper doar ca nu esti o fata morgana,
pe care o vad de prea multa sete ce ma arde. 
Sper sa fii vie si sa vrei sa ma readuci la viata.

Pentru ca eu te iubesc atat de mult,
inca dinaintea timpurilor!
Si m-a tinut in viata doar speranta ca noi doi
vom fi un TOT, intr-un camp de flori,
sub un cer senin, inveliti in dragostea noastra!



 Sursa foto 3 



La Eddie in tabel veti gasi alte interpretari ale imaginii!



 

2 comentarii:

  1. Poza aia cu maci... e pasiunea întruchipată! Superbă!

    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a fost cam greu sa ma decid, dar intr-un final ea a fost aleasa!
      O zi minunata sa ai, Zina!

      Ștergere