sâmbătă, 18 aprilie 2015

Duzina de cuvinte -
Calatorie... transformata

Cuvintele saptamanii:
spirala, sfarsit, inima, moment, telefon, zece, papusa, tobe, plete, inceput, gara, muzica

Construiesc o spirala. Din pacate are un sfarsit ... limitat de marginile hartiei pe care
a inceput sa se desfasoare.

Pur si simplu nu ma mai inteleg. Cand am citit cuvintele am vrut sa descriu o calatorie
cu trenul. Am scris titlul si mi-am ales o gara.


Sursa

Dar oare ce se intampla cu mine in acest moment? Inima imi sugereaza sa fac o calatorie
imaginara. Si eu ce fac? Ma joc cu o hartie si fac zece spirale(!) Si simt cum mica mea jucarie ce se misca intoarsa cu cheia rade de mine. 
Daca ar avea tobe cred ca nu ar ezita sa le bata, cu un zambet ironic in coltul buzelor! 
Lasa ca vede ea! O s-o schimb cu o papusa cuminte, cu plete, care nu ma ironizeaza asa, 
pur si simplu!
Oare ce ma mai poate salva? Un telefon, un clopotel, o muzica?
Cred ca nimic! 

Gara mea ma va astepta, sunt sigura! De data asta nu a fost sa fie!











Despre alte spirale puteti citi in tabelul lui Eddie.

 

2 comentarii:

  1. Mă fascinează spiralele... Cel mai mult îmi place atunci când le regăsesc în emoţia unei scrieri sau în muzică. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt intr-adevar fascinante si le regasim cam peste tot. Si cred ca inca stim destul de putin despre aceasta geometrie.
    Si sunt atat de frumoase!

    RăspundețiȘtergere