vineri, 24 aprilie 2015

Button up challenge -
Provocare cu nasture

This is my project for "Button up" challenge, on Cuttlebugmania.
Acesta este proiectul meu pentru "Provocarea cu nasture".

A card with a flower button

The inside of the card


Used materials:
- blank card with oval cut-out;
- small piece of embroidery board, white;
- a wood flower button and two small beads;
- a punched butterfly;
- sewings, different colors;
- a small board punched with a die and a pearl-pen for the sentiment;


Details of completion
 (Detalii realizare)


Materiale utilizate:
- carton de felicitare cu decupare ovala;
- carton alb pentru broderie;
- nasture-floare din lemn si doua margele; 
- un fluture stantat;
- ate de diferite culori;
- un mic carton perforat si un tub pearl-pen pentru text.

Around the button I sewed, forming the flower and the background.
In jurul butonului am cusut, formand floarea si fundalul.


Enjoy my flower-button!
Sper sa va placa floarea mea nasture!


 


Previous challenge
  

8 comentarii:

  1. A iesit cu siguranta o felicitare foarte romantica, mi-a placut ideea cu nasturele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. Imi pare bine ca ti-a placut:)
    Imi doream demult sa fac o felicitare tesuta. O sa mai incerc.
    Un sfarsit de saptamana frumos!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovely stitching. Wonderful use of the button. Thank you for sharing your talent with us @ Cuttlebug Mania!
    Blessings,
    Belinda

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Belinda!
      It's may first stitching on a card. And I love it!
      And it was perfect for the challenge.
      Cheers,
      Suzana

      Ștergere
  4. ce frumoasa idee! nu ma gandeam ca se poate broda pe hartie! :) O duminica placuta! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Ioana!
    Ideea s-a potrivit cu nasturele. Sunt destule creatii cu aceasta metoda. Pentru mine, este
    prima incercare:)
    Duminica placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat e de dragalasa!!!
    Acum am citit ca e prima incercare. Neaparat sa mai faci - e foarte reusita :D!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux!
      Chiar mi-am propus. Efectele pot fi interesante:)
      Cu drag,
      Suzana

      Ștergere