duminică, 22 februarie 2015

Curcubeul din copacel

Un copacel curcubeu este lucrarea mea pentru Tema #28: "Mascota"  lansata pe
site-ul   "Provocari Verzi".

Copacel curcubeu in inimioara,
cu baza din lut

Aranjament cu scoica si copacel curcubeu


Detalii realizare
 
Materiale utilizate:
- suport metalic lumanare;
- o bucata de lut alb cu uscare la aer (marca Colorplus);
- sapte bilute colorate, "Pom-Pom mini", pufoase;
- sarma subtire: sapte bucati de 20 cm;
- sapte margele prin care am introdus sarma;
- o rondea decor din  organza;

Detalii realizare:
- lutul l-am modelat dupa suportul metalic si am realizat o gaura centrala;
- dupa uscare l-am pictat cu auriu si am adaugat putin sclipici;
- am trecut prin bilute sarmele indoite si cu margelele puse pe post de opritor;
- am impletit sarmele;
- am vopsit cu rosu suportul si l-am lacuit;
- am introdus tot buchetul cu sarme si bilute prin gaura suportului (cam 2 cm);
  terminatia am impletit-o strans si am indoit-o paralel cu suportul de lut;
- am lipit cu scotch dublu adeziv rondeaua decorativa pe baza de lut;
- intregul ansamblu l-am introdus in suportul metalic si l-am fixat tot cu scotch.

Si asa a luat nastere un mic copacel curcubeu! 





Alte curcubee pe acest blog:
                                            
                   
Puzzle curcubeu
  
Curcubeu din buline

Curcubeul din baie

Update: Multumesc pentru premiu!




2 comentarii:

  1. Eu personal ador curcubeele - asa ca a fost o surpriza tare placuta sa iti descopar mascota :D!!
    Bun venit copacel curcubeu! :)
    Multa Bafta!! :D

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux.
      Si din partea copacelului meu abia creat...si pastrand un curcubeu pufos(!)
      Cu drag,
      Suzana

      Ștergere