vineri, 23 ianuarie 2015

O organizare cu... buzunare

Aceasta este lucrarea mea pentru  tema#27 - "Organizare", de pe site-ul:
"Provocari Verzi - sau metamorfoza unui fluture".

Organizator cu 11 buzunare

Dimensiuni maxime: inaltime 61 cm;
                                    latime jos: 55 cm;
                                    latime sus: 45 cm.
Patru randuri de buzunare cu inaltimea aproximativa: 15 cm.
(Primele trei randuri au cate trei buzunare, iar pe ultimul rand sunt doua).


Materiale utilizate: partea din spate provine de la un pantalon de blugi, iar buzunarele
                                  sunt confectionate dintr-o bucata de panza colorata.
                                  Sfoara de prindere am trecut-o prin doua capse fixate prin material.
                                  Prinderile au fost realizate cu masina de cusut.



De multa vreme aveam in intentie sa fac un astfel de suport.
Noroc cu provocarile Zanelor...



Update 1:
Acesta este bilantul micilor mele creatii prezentate pe site-ul Provocarilor Verzi 
in 2014, incluzand si o coperta handmade oferita ca premiu pentru 
tema#26 - " Craciunul verde".





 Update 2:   Un interviu colorat !   

                      

2 comentarii:

  1. Organizatorul este super tare!!
    Si imi place materialul - imi aminteste de o perioada frumoasa de studentie :).
    Ma bucur tare mult ca ni te-ai alaturat!
    Bafta
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Rux.
      Chiar aveam nevoie de el! Asa ca provocarea chiar a venit la fix.
      Cu drag,
      Suzana

      Ștergere