sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Duzina de cuvinte - Pubul din revista


Sursa cuvintelor


Nu credeam  sa am ocazia sa vorbesc despre cateva poze, pe care le-am vazut
in niste reviste de prezentare, cu interioare de baruri englezesti. Vestitele puburi.
Mi s-au parut chiar fascinante, asa complicate si incarcate cum erau.
Oriunde imi indreptam privirea, o noua poveste parea sa tasneasca.  
Pe tejghele tronau dozatoare de bere, care mai de care mai ornate cu insemnele
licorilor. Iar barmanii, imbracati in haine speciale, imbiau intai la o degustare, pentru
ca apoi clientii sa-si aleaga, in cunostinta de cauza, berea preferata.

Fie ca vorbim de pereti, lambriuri, stalpi, plafoane, geamuri, pervazuri, totul
era ornat. Puteai vedea un tablou in care un penel desavarsit a creat un cavaler 
care dadea pinteni unui cal sur, pentru a se duce... unde ati vrea voi... 
Sau imaginea unui mistret din metal batut, care nu parea prea fioros, asa, atarnat 
pe un stalp imbracat in lemn! Chiar si bice din piele - decor- undeva,
printr-un colt de incapere.

Fiecare centimetru de poza te putea trimite unde nu te-ai astepta: puteai ajunge 
intr-un han, sau puteai admira un castel, sau  o colectie de bani vechi.
Puteai chiar privi in ochi o buha care veghea semiobscuritatea incaperilor...

Era o densitate de culoare si forme atat de mare si totusi, cel putin din
imagini, nu mi s-a parut apasatoare. Avea un fel de magie ce nu stiu daca iti
putea starni apetitul pentru bere, dar sigur iti inflacara imaginatia...



Colaj de "pub-uri"
(1 - 2 - 3 )


Alte tesaturi de cuvinte le puteti lectura in tabelul lui Eddie.

4 comentarii:

  1. Nu prea sunt eu prieten cu berea dar acum chiar mi s-a făcut poftă de un draft.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum e berea, dar interioarele nu pot sa le spun altfel decat fascinante.
      Cel putin in poze...

      Ștergere
  2. Şi astfel am descoperit încă un loc (sau mai multe) de văzut cândva, vreodată... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca avem multe locuri de vazut "candva, vreodata..."
      Sa ne dorim sau sa visam.... si sa ne bucuram ca putem face asta...

      Ștergere