sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Duzina de cuvinte - O vizita la mall




Un val de caldura se abatuse peste oras. Simteam ca ma preling pe asfaltul incins
sub lumina soarelui. Paseam rar, fara nicio tragere de inima. Pana si gandurile 
disparusera din peisajul mintii mele, scurtcircuitate rau de tot de temperatura
ridicata.
Iesisem sa cumpar un cadou pentru onomastica unei prietene. Dar plecasem la o
ora complet neinspirata. Asa ca m-am grabit sa iau o decizie. Mi-am modificat destinatia
si m-am indreptat catre cel mai apropiat mall. Am presupus ca acolo sigur va fi racoare
si imi voi putea clati si eu ochii in magazinele colorate. Zis si facut.
Intr-adevar, in mall era racoare cat cuprinde, asa ca mi-am mai revenit. Inainte de a 
incepe cutreieratul magazinelor, am intrat intr-o mica cofetarie. Un pahar cu apa
minerala pe o astfel de vreme este minunat. M-am asezat la o masuta si am inceput
sa studiez tacticos un tabel urias atarnat pe un perete, un fel de harta a zonei. 
Nu mai fusesem pe acolo, asa ca trebuia sa ma orientez putin.
La parter, am vazut chiar si o miniatura de lac, frumos ornat. O floare roz de nufar
plutea gratios, iar o trestie se unduia sub greutatea unei pasari. Bineinteles nimic 
nu era natural, dar totusi erau realizate excelent. 
Tot la parter era o zona ce parea dedicata copiilor. Era anuntat un concurs de desene.
Un dascal isi organiza grupa de elevi galagiosi  dandu-le creioane colorate si coli 
de hartie.
M-am amuzat putin, uitandu-ma la ei si apoi, mi-am spus ca era momentul sa
gasesc si eu cadoul pentru care venisem acolo. 
Stiam ce i-ar fi placut, asa ca m-am hotarat repede: o curea frumoasa si un mic colier
handmade. 
Dupa ce am rezolvat subiectul pentru care venisem, m-am mai plimbat un pic,
admirand peisajul.
Apoi m-am reintors in zona concursului. Eram curioasa daca s-a terminat. 

Am ajuns tocmai la premiere. De fapt toti copiii au fost premiati iar cu desenele lor
s-a organizat o mica expozitie. O adevarata bucurie a culorilor. 
Minunat.  Imi doresc sa vad cat mai multe evenimente de genul acesta. 
Sunt utile si prichindeilor dar si adultilor.





Aceeasi duzina de cuvinte dar altfel tesuta gasiti in tabelul lui Eddie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu