sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Duzina de cuvinte - La malul marii


Sursa cuvintelor


Dupa sesiunile de iarna imi placea sa merg la mare. Speram sa vad  o furtuna 
adevarata, cu valuri mari si  gheata la mal. In propriul sistem de gandire imi 
imaginam ca luna februarie ar fi foarte potrivita cu aceasta dorinta. 
Nu stiu insa cum se facea, ca in loc de un peisaj marin in alb, ma trezeam intr-un
peisaj primavaratic. Mergeam pe plaja plina de scoici in pulover si culegeam tot
felul de lucruri ciudate. Mi-aduc aminte, de exemplu, de o bucata de  lemn scorojit
ce parea forma perfecta pentru o potentiala(!) creatie. In minte parca se
aprindea un bizar foc de artificii, ce lumina o idee de "niciunde", cum imi place 
sa spun.

Dupa ani de sperante spulberate  de a vedea o furtuna la mare, cred ca va trebui
de reevaluez situatia. De urgenta. Si sa schimb luna (!)
Un revelion la malul marii cred ca ar fi minunat. In loc de plimbari la munte cu o  
sanie cu zurgalai sau cu vreun alt echipament sofisticat ce ne-ar putea teleporta, 
Doamne fereste, direct in spital, de ce nu ne-am bea sampania  pe plaja, printre scoici,
sub artificiile dragostei?



Sursa


Alte artificii stralucesc in tabelul lui Eddie.






4 comentarii: