Floare de Colt : Mozaic de noiembrie

luni, 1 decembrie 2014

Mozaic de noiembrie

Prezentat cu mult drag pe site-ul "Dulce Casa".


Mozaicul lunii noiembrie


Inainte de orice, as vrea sa va spun despre un site pe care l-am descoperit 
intamplator  si care contine poze cu subiecte foarte variate, ce  pot fi preluate si date 
copilasilor pentru a le colora. Imagini simple sau complicate dupa preferinte, 
aptitudini si varsta: "Desene imagini de colorat". Poate va e de folos!


Luna noiembrie imi place foarte mult, indiferent cum e vremea, pentru ca e luna unor
sarbatori in familie. Am gasit si o mica craciunica (poinsetia) ce m-a entuziasmat pur 
si simplu, desi niciodata nu am reusit ca o astfel de floare sa o mentin si in anul urmator. 
Dar sunt perseverenta. 
Mi-am reamintit reteta mea de placinta cu dovleac ce este relativ usor de facut, 
dar care nu mi-a iesit prea estetic!
Am reluat  reteta  de humus.  Daca o incercati si voi, poate-mi spuneti cum v-a iesit.

In aceasta luna am finalizat un experiment interesant cu orez. (Atentie ! Exista o poza
ce poate avea un oarece impact !)

Si a mai fost luna in care am participat la provocarea de a realiza zilnic cate o felicitare 
cu o anumita tematica, pe site-ul " Beccy's Place". A fost o calatorie foarte interesanta
si instructiva.

Luna mea de noiembrie a fost foarte densa. 
Si sunt recunoscatoare pentru ca am reusit sa o duc la bun sfarsit.




Si pentru ca este deja 1 Decembrie - Ziua nationala a Romaniei, va urez cu mult drag
La Multi Ani !  Oriunde va aflati !


Mozaic de octombrie

 

2 comentarii :

  1. ai facut asa de multe felicitari? oau!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am crezut ca voi reusi. Pentru mine au fost multe experimente.
    Sunt multe materiale pe care nu le cunosc. Si timpul e asa cum e...

    RăspundețiȘtergere