Floare de Colt : Experimentul meu cu orez (1)

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Experimentul meu cu orez (1)

Cand am citit despre experientele lui  Masaru Emoto privind influentarea geometriei de cristalizare a apei de catre cuvinte sau sunete, am ajuns inevitabil la experienta sa cu orezul.
Cum este acesta influentat de cuvinte "bune" si cuvinte "rele". 
Am fost curioasa sa vad cu ochii mei un astfel de experiment, utilizand insa doar 
cuvinte scrise.

Am luat doua pahare identice in care am pus orez si apa. Pe ele am lipit o hartie de
calc pe care am scris cuvinte.
Pe primul pahar - cuvinte "bune" ( partea dreapta):
bunatate, viata, dragoste, libertate, pace, multumesc, frumusete. 
Pe al doilea pahar - cuvinte "rele" (partea stanga):
ura, dispret, moarte, uratenie, cruzime, rautate, razboi.


Experiment inceput pe 31 octombrie 2014

Prima floare de mucegai pe 6 noiembrie 2014

Experiment inchis pe 28 noiembrie 2014

Imaginile vorbesc mai bine decat cuvintele. E adevarat ca nu pot reda si mirosul
ingrozitor al paharului cu mucegai. 
Paharul din dreapta nu a mucegait deloc si a format un fel de crusta protectoare.

Cred ca este legitima intrebarea: ce se intampla cu cele 70 de procente din corpul 
nostru ce reprezinta apa,  cand suntem bombardati sau ne bombardam singuri  cu
ganduri ce NU au nici o legatura cu  
                       bunatatea, multumirea, dragostea, recunostinta, Dumnezeirea?


 Cred sincer ca subiectul trebuie aprofundat!

4 comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Da, intr-adevar. Una este sa citesti si altceva sa vezi asa ceva cu ochii tai.

      Ștergere
  2. Trebuie sa il fac si eu!:P
    Iti multumesc ca prin acest experiment mi-ai reamintit inca o data puterea gandurilor si a cuvintelor :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa-l reiau si fara apa. E adevarat, ca pentru acest experiment trebuie rabdare. Dureaza mai mult de un an. Si recipientele trebuie puse astfel incat sa nu ne deranjeze. Dar sunt curioasa ce va iesi!
      Cu apa este mai rapid. Si concluziile se impun de la sine. Chiar trebuie sa fim atenti la gandurile noastre!

      Ștergere