sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Duzina de cuvinte - Aroma de ceai



Cuvintele din aceasta saptamana


  Vi s-a intamplat vreodata sa luati un produs doar pentru ca avea un ambalaj deosebit? Recunosc ca mie mi s-a intamplat. Am cumparat o cutie de ceai care arata atat de frumos, incat deja ii stabilisem rolul si locul intr-un areal numit: dragul meu apartament!
Surpriza a venit cand am deschis cutia: un ceai verde atat de aromat, nu mai simtisem
demult. Asa ca m-am decis: ziua va incepe cu un ceai!
Am deschis radioul si am pus apa la fiert. Si in timp ce supravegheam ibricul, am auzit
la aparat vorbindu-se despre meciul  Romania - Irlanda de Nord. 
Si un gand - intrebare a aparut din neant: Cine vor fi arbitrii?  Sa nu intelegeti cumva 
ca  sunt fan fotbal.  Dar,  a tine cu echipa nationala, mi se pare o elementara datorie. 
Iar arbitrii sunt ... arbitri!  

Mi-am facut ceaiul, inspirandu-i cu nesat aroma. Prepararea ritualica a acestei licori 
este considerata o adevarata arta. Nu stiu daca noi simtim partea artistica a acestui 
moment, dar cred ca ar putea fi  crampeiul nostru "zen", crampeiul nostru de meditatie.

Prietenul meu, radioul, continua sa-si imprastie informatiile diminetii:

La o licitatie s-a vandut cu un pret cu multe zerouri, un tablou cu un arlechin.
    Si imi spun in sinea mea ca sunt cateva subiecte ce nu mi-ar placea sa le vad zilnic 
    pe   pereti: masti si diverse aratari. Astfel de imagini ma arunca intr-o tristete 
    "iremediabila".
S-a finalizat armatura de sustinere a unei excavatii executate intr-un sit arheologic, unde
s-au descoperit urmele unei asezari dacice foarte vechi. 
      Daca se mai intampla si astfel de lucruri, e bine, e chiar bine...
Lucrarile agricole de toamna s-au finalizat in aproape toate regiunile tarii...
       Nu ma pricep la astfel de subiecte. In afara florilor din balcon, am avut o singura 
       experienta cu niste capsuni puse intr-un ghiveci. Le-am ingrijit cu drag. Era un soi
       catarator. Le-am pus chiar si un mic arac pe care s-au urcat pana la sarma 
       de intins rufe. Recolta a fost mica, insa gustoasa.
       Dar imi place sa ascult pe acei oameni care vorbesc cu drag despre pamant si 
       painea noastra cea de toate zilele...Cand eram mica, ii provocam pe bunici sa 
       povesteasca despre cum  arau, pliveau, insamantau si ingrijeau mica lor gradina.
 Energia copacilor si sanatatea noastra: exista copaci cu energie pozitiva: mesteacan, 
 stejar,  pin, castan, artar, tei, salcie. Ei ne alimenteaza cu energia lor vitala, dandu-ne sanatate.
Si exista copaci cu energie negativa: plop, brad, platan, arin. Ei absorb energia din corpul
nostru, extragand si durerea si eliminand energia daunatoare. 
        Interesant. Trebuie sa incepem sa fim atenti la copacii din jurul nostru. 
        Ca sa stim ce copaci sa imbratisam! 
Intr-o casa abandonata, ce urma sa fie demolata, s-a gasit un arcus de concert in perfecta

stare. 
        Dar vioara, unde o fi ramas? 

Ceaiul a fost minunat. Pe maine !



Aceasta este impletitura mea de cuvinte pentru aceasta sambata.
Pe ceilalti participanti la joc, ii puteti gasi in tabelul lui Eddie.

6 comentarii:

  1. Mi- a făcut placere să beau un ceai aromat cu tine, la umbra copacilor tamaduitori. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut ceaiul. Si pentru ca ai amintit copacii, voi scrie aici linkul initial de referinta:
      https://www.facebook.com/biorezonantaholistica/posts/544729052216737

      Si am mai gasit inca doua linkuri cu info. asemanatoare, dar sunt totusi si alte informatii:
      http://corvusdd.wordpress.com/2012/02/25/copacul-vindecatorul-din-gradina/
      http://mistica.ro/blog/copacii-o-sursa-naturala-de-energie-si-sanatate/

      Cine stie cand vom avea nevoie de energia unui copac!

      Ștergere
  2. O poveaste spusa frumos.
    Ar fi frumos sa poti continua in acelasi fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceaiul tău e aromat cu gânduri. Cititnd, a fost ca şi cum l-am fi băut împreună în timp ce radioul ne călăuzea mintea prin lumea largă.
    Ceea ce ai scris pe banner-ul Clubului ni se potriveşte tuturor celor care l-am găsit şi am rămas. Îmi place mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Carmen.
    Mi-a placut ideea care spune ca ti se intimpla ceva doar cand esti pregatit pentru acel ceva.
    Cam asta exprima cuvintele.
    Si totul este consecinta gasirii blogului tau.
    Probabil ca acum a fost momentul !
    Sa fii cat mai inspirata!

    RăspundețiȘtergere