joi, 2 octombrie 2014

Mozaic de septembrie

Prezentat cu mult drag pe site-ul "Dulce Casa".


Luna septembrie mi-a placut intotdeauna. Mi se pare ca are un farmec aparte.
Soarele straluceste altfel prin verdele copacilor. Pregatind ruginiul de toamna...
A fost luna unei mici drumetii in zona Sinaia - Busteni. Si luna in care s-a sarbatorit
Ziua Muntelui.

Si am reusit sa ajung la Manastirea Caraiman - (Busteni). Acolo, pe data de 14 septembrie, a fost sfintita biserica cu hramul "Inaltarea Sfintei Cruci".
Ctitorul principal al Manastirii a fost parintele Gherontie Puiu
Mesajul lui spiritual este simplu, dar puternic:
"Sa ne intoarcem la rugaciune si la bunatate! Intelepciunea este pacea!"

Creatiile mele de luna aceasta au fost o mica felicitare - tablou si o inimioara decor.
Iar baloanele de sapun mi s-au parut fantastice! 

Aceasta luna a fost plina de culoare si miscare. La voi cum a fost?



                                                               Mozaic de august


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu