vineri, 22 august 2014

Provocare cu umbrela!

Aceasta este lucrarea mea pentru tema: "Umbrelute de ...soare", din cadrul rubricii:
"Ati pierdut o provocare?" de pe site-ul Provocarilor Verzi.



Plaja mea cu umbreluta

Soarele priveste portocaliu  o umbreluta dintr-o hartie pentru briose, o stea de mare din lut,  o plaja mica si stralucitoare,  un strop de mare racoroasa si doi pescarusi liberi in zborul lor !


"De unde sunt eu? Sunt din copilaria mea. Sunt din copilaria mea ca dintr-o tara."
                               ( Antoine de Saint-Exupery) 


Update: Multumesc pentru stelute!


2 comentarii:

  1. Vai cat de frumoasa e felicitarea Suzana !!!!
    Mi-ai adus marea pentru o clipa aici pe blog :)
    Ma bucur ca broscuta a ales lucrarea ta! E superba :)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Rux,
      Si mie mi-a fost tare dor de mare!!!
      Asa ca am profitat de aceasta mica ocazie de a aminti de ea.
      Cu drag
      Suzana

      Ștergere