joi, 1 mai 2014

Arminden - 1 Mai

Va urez cu drag, ca aceasta zi de Arminden sa o petreceti frumos si vesel! 

  Cand am vazut liliacul pe o taraba, mi s-a parut atat de insetat, incat l-am cumparat si l-am adus  
   repede acasa. I-am desfacut legaturile, am mai tait din codite si l-am pus intr-un vas cu apa.
   In timpul acestui proces, o ploaie de flori de liliac s-a imprastiat pe masa. 
   Si n-am putut rezista tentatiei:

Flori de liliac si simboluri marine
 De ce simboluri marine alaturi de floricele de liliac? 
 Sincer? 
 Nu stiu! 
 Poate s-au potrivit culorile. Sau poate ca iubesc marea. Sau, poate pentru ca le-am cumparat ieri,
 gandind ca, in viitor, imi voi lua un acvariu.

 Si, am mai descoperit  ceva. Nu stiu daca are vreo semnificatie ezoterica  o floare de liliac cu cinci    
 petale, dar am descoperit-o cu aceeasi placere cu care descopar un trifoi cu patru foi !



 La Multi Ani de Arminden !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu